• Hallo allemaal,

    De laatste heb ik gemerkt dat ik het moeilijk vind om een RPG in mijn eentje draaiende te houden. Vaak vergeet ik zaken en als ik geen tijd heb, vergeet ik vaak om nog aandacht te besteden aan mijn RPG. Daarom ben ik op zoek naar mensen die me graag zouden willen helpen met een RPG. Hiermee bedoel ik: uitdenken, lay-out maken, topics maken + bijhouden en vragen beantwoorden. Als ik dit soort taken kan delen met anderen, heb ik het idee dat ik het beter bij kan houden en minder snel het overzicht verlies.
    Ik heb al een idee in mijn hoofd dat ik graag uit zou werken. Ik houd ervan om dingen goed uit te denken, omdat ik dat leuk vind en omdat ik dat zelf ook altijd handig vind bij RPG's (op die manier weet ik waar ik aan toe ben, waar ik rekening mee moet houden en een achtergrondinformatie geeft veel houvast). Ik wil het idee graag delen in een PB, omdat ik het nog maar in mijn hoofd heb zitten en het verder nog vrij kort is. Het is een fantasy-idee dat geïnspireerd is op de mutanten van X-MEN. Het verhaal is verder compleet anders, want ik wil er een draai aangeven waardoor het echt een verhaal wordt met een verleden etc.

    Waar ben ik nou echt naar op zoek?
    Iemand die bereid is om mee te denken en te sparren over ideeën
    Iemand die ervan houdt om zaken goed en gedetailleerd uit te werken
    Iemand die het leuk vindt om een RPG draaiende te houden met mij en eventuele anderen.
    Iemand die enthousiast is en anderen weer te enthousiasmeren
    Iemand die, net als ik, een lay-out freak it (nee grapje :Y))

    Hoeveel mensen zoek ik?
    Het maakt me niet zoveel uit hoeveel mensen er met me mee doen, maar het lijkt me lastig om dit met te veel mensen te doen. Het ligt natuurlijk compleet aan het animo hiervoor (wellicht is niemand geïnteresseerd, haha). Ik denk aan maximaal drie anderen.

    Let me know.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik, ik, ik! Pick me, pick me!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Ik, ik, ik! Pick me, pick me!


    Jeej voor jouw enthousiasme. I pick you :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zoek je nog iemand??? X-men is super hihihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Zoek je nog iemand??? X-men is super hihihi


    Ja zeker! Ik stuur je zo een GB met het idee c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ja zeker! Ik stuur je zo een GB met het idee c:


    Leuk, ik ben benieuwd!

    Ik ben zelf nog nooit een RPG gestart, maar heb well veel bekeken en met een ander profiel ook meegedaan. Is dat een probleem?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Leuk, ik ben benieuwd!

    Ik ben zelf nog nooit een RPG gestart, maar heb well veel bekeken en met een ander profiel ook meegedaan. Is dat een probleem?


    Nee hoor! Het is niet heel erg moeilijk en ik kan je natuurlijk alles uitleggen! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oké, fijn! Leuk!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Het idee lijkt me zeer interessant en leuk! Ik zou misschien wel kunnen helpen met de layout ofzo of kleine ideetjes toevoegen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Het idee lijkt me zeer interessant en leuk! Ik zou misschien wel kunnen helpen met de layout ofzo of kleine ideetjes toevoegen.


    Erg fijn! c: Ik neem contact met je op als ik iets nodig heb, vind je dat goed? We zijn nu bezig met de verhaallijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Erg fijn! c: Ik neem contact met je op als ik iets nodig heb, vind je dat goed? We zijn nu bezig met de verhaallijn.

    Is goed hoor!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er is verder geen hulp meer gezocht, we zijn al bezig met de verhaallijn. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat lijkt me echt een leuk idee. Wil je me laten weten wanneer je het start?


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    Dat lijkt me echt een leuk idee. Wil je me laten weten wanneer je het start?


    Zeker!


    Big girls cry when their hearts are breaking