• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

    bansbs


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    'gaan we op nieuwjaar feesten in leuven?'


    oh pls yesss altijd al jaarwisseling zoenend in willen gaan

    oke lol ik ga nooit naar leuven mogen gaan :W want dan ga ik deze vragen krijgen van m'n pa
    'en waar ga je slapen?' - bij tom, we nemen de ochtendbus tot bij hem thuis i mean gewoon feesten tot de eerste bus HAHA
    'met wie?' - uhm mja er is dus een groep gasten die ik heb leren kennen en...

    mja kan ik niet zeggen (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ze mag ook laaaaang niet alle pure chocolades hebben helaas. Echt maar 1 specifiek merk die haast nergens te koop is. Dus dingen uit de winkel is sowieso geen optie. Het moet echt zelf gemaakt worden. Maar ik kan wel eens opzoeken hoe je zelf brownies moet maken en dan haar chocolade gebruiken. Sowieso yes way dat ik dan ook iets voor papa en mij maak. Want haar chocolade is zoveel cacao en dus zo puur dat wij het niet lekker meer vinden. x)


    Ik denk dat je het vast wel bij Hanos kan kopen; maar helaas doe je niks met Horeca dacht ik D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Okay Megs. Breathe, breathe.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Leora schreef:
    (...)

    Ik denk dat je het vast wel bij Hanos kan kopen; maar helaas doe je niks met Horeca dacht ik D:


    We hebben een café en een Sligro pasje. :Y) En bij de Sligro is het wél te koop. c: Maar sinds kort is het ook bij de AH te koop. Een reep tenminste. Niet een zak (zoals bij de Sligro) van 1.5 kg ofseu hahaha. x) Maar gelukkig is er toch wel wát dat mn ma hebben mag. Tis alleen echt niet veel.
    Ze mag geen zuur, koolzuur, chemisch/synthetisch kleur-geur-smaakstoffen, niks met pinda's, geen specerijen, geen alcohol en volgens mij vergeet ik nog een hoop.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wanneer bediening ruzie heeft met de keuken en jij er maar stilletjes gewoon bij staat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmmpf. Ik verveel me dood maar ik heb niks om te doen...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jesus, lady. Je hebt me nog geen half uur geleden gebeld en ik heb je toen gezegd dat je verkeerd bent verbonden. Dan moet je niet blijven bellen. Ik was Ingrid een half uur geleden niet en ik ben Ingrid nu nog steeds niet.


    kindness is never a burden.

    Allerton schreef:
    Hmmpf. Ik verveel me dood maar ik heb niks om te doen...

    ik ben eeerrrr
    Praat met famkeee


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zo. Het wordt wel eens tijd voor dat andere topic.


    Happy Birthday my Potter!

    Omg ik heb gewoon het Bootstrap Grid System toegepast op de site en het werkt en ik ben een beetje trots want ik heb verder 0% belang bij het maken van websites. :'D

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    aardbeien zijn allseason net zoals ik
    xanthe ajb wil je ajb thanks

    Ik wil op zich hoger raken met Lev (cat) Ik hoop dat me dat ook lukt tho :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dus ik ga Kerstmis vieren bij mijn vaders familie — is dat een goede keuze?


    wie wilt er met mij schaatsen?
    (wbw)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Een van mijn oudste story's herschrijven met de symfonie van The Lord Of The Rings op de achtergrond, klinkt als een goede manier om je verplichtingen uit te stellen. :W

    ChickenNugget schreef:
    wie wilt er met mij schaatsen?
    (wbw)


    oh god jaimie


    Heaven is a place that we all have