• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

    bansbs


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Quizlet kan forumposts van 7000+ woorden aan! Ik ben A) heel opgelucht en B) trots op Quizlet. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb cadeautjes gekocht voor kerst. (Als verrassing) zal ik het zodag of maandag onder de kerstboom leggen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    I want a guy that looks at me; like he looks at his pizza.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 23:18 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh dear, dat moment dat je al drie dagen een relatie blijkt te hebben, maar zelf nog niet eens doorhad. Ik heb nu echt wel een toppunt bereikt....
    Inmiddels heb ik dus een week een relatie, what the....


    Take me to wonderland

    Square schreef:
    Quizlet kan forumposts van 7000+ woorden aan! Ik ben A) heel opgelucht en B) trots op Quizlet. (bloos)


    Ik ga echt helemaal stuk om jouw beschrijving van Femke. Made my day.


    Happy Birthday my Potter!

    Ga ik een externe harde schijf van 1TB kopen of 2TB... Ik denk dat ik eerst maar voor 1 ga. Die is al duur genoeg.

    // Die komt morgen binnen. CoolBlue is echt een goed bedrijf qua snelle levering. Ugh, nu kan ik morgen einde-fucking-lijk nieuwe spellen op mijn pc installeren. Eindelijk alle spellen spelen die ik bij de laatste SteamSale gekocht heb. En ook de spellen die ik bij de komende eindejaars Sale ga kopen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 23:37 ]

    Ik meende ieder woord. Ik doe niet aan loze opmerkingen om enkel aandacht te trekken. En nu ga ik slapen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet dat iedereen van me verwacht dat ik blij ben voor mijn beste vriendin dat ze naar de VS gaat om als au pair te werken, maar hoe hard ik het ook probeer, ik ben bang dat ik het niet kan. Het is een karaktertrek die me niet erg siert, maar als iemand zijn dromen volgt en daarbij genoodzaakt is om afstand van mij te nemen, voelt het als een ontzettend harde klap in mijn gezicht. Ik ga er gewoon full on borderline van, het opnemen als een persoonlijke aanval.


    i put the fun in funeral

    INKMASTER FINALE SEASON THREE IS GOLDEN
    Josh, everybody hates you, just shut the fuck up.
    ONGECENCUREERD IS HEERLIJK


    Mhm?

    Dat moment dat je pas werkelijk single bent is het moment dat je het niet aan kan dat je ship niet sailt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarom. Waarom kan het nu niet eens een keer goed gaan. Waarom moet de avond voor mijn tentamen mijn fiets worden gestolen, terwijl hij aan het frame vaststond, aan het fietsenrek zelf en tussen allerlei andere fietsen in. En dat terwijl andere, gloednieuwe fietsen gewoon enkel aan het wiel vaststaan. Is het nationale 'waarom makkelijk als het ook moeilijk kan dag'? Of het kampioenschap 'wie kan het snelste een kettingslot forceren'? Hij is niet eens nieuw. Hij had geen handvaten. De lamp hing. De banden waren nog net niet lek. Maar nee, uitrekend de avond voor mijn tentamen maakt iemand hem met een -weet ik met wat voor werktuig je een kettingslot door wil hakken - los. En natuurlijk heb ik om negen uur al tentamen, zodat ik maar uit kan zoeken hoe ik er kom. En natuurlijk doet internet het nog stééds niet na de derde keer dat ze ernaar keken. Vijf weken zonder internet exact vandaag. Dan maar weer voor niets op en neer pendelen. Ik had nog geen stress genoeg voor dat tentamen zeker.

    Maar echt, fuck you, Murphy. Al stuur je een wolf om mijn huis omver te blazen, of al bind je betonblokken om mijn voeten. Ik ben inmiddels al zoveel obstakels gewend deze periode dat zelfs een tarantula op mijn tentamenblaadje me er niet van gaat kunnen weerhouden om het te maken en te halen. Rant out.


    She's imperfect but she tries

    Ik dacht niet dat ik het nu wat druk ging hebben. Valt een beetje tegen. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik hoop dat hij morgen (vandaag) eventjes tijd heeft om me te zien. Al durf ik hem waarschijnlijk niet te vragen of hij tijd voor me heeft. En gezien we het bed niet kunnen delen tot dit voorbij is, wil hij waarschijnlijk toch niet afspreken. Sad life.

    Ik weet niet hoor, maar ik vind het behoorlijk vreemd dat je gewoon mijn was uit de wasmachine haalt op het het rekdumpt. Het is niet alsof het al dagen in de wasmachine zit, ik heb aan het begin van de middag mijn was er in gedaan. Als je moet wassen, okay, maar vraag dan op z'n minst eerst of het okay is dat je mijn dingen er uithaalt, want ik vind het niet heel chill dat je ongevraagd aan mijn spullen zitten, al is het maar kleding.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jij admired mij? U must be cray cray.


    The truth is out there.