• KRUIDNOOTJES!




    Ja, je leest het goed, het is welgeteld 3 dagen in September en ik zit alweer aan de kruidnootjes ^^

    Als het aan mij zou liggen zouden kruidnootjes het hele jaar door verkocht moeten worden, want wat is nou lekkerder dan die kleine dingetjes? In mijn ogen dus echt helemaal niets. Voor kruidnootjes mag je mij altijd wakker maken.

    Maar de Sinterklaas gekte komt er weer aan, en de schappen worden weer gevuld met al dat lekkers, onder andere ook weer gevulde speculaas en wat wel niet??

    Dus deel hier je liefde voor al dit lekkers, of heb je misschien nog leuke Sinterklaasrecepten die je met ons allemaal wilt delen? Leef je uit, en vergeet niet een paar kruidnootjes te eten terwijl je dit deelt :W


    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 22:51 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nee, het is nog zomer, dus géén pepernoten.

    Ik weiger.

    Voorlopig dan.

    (Tho I like me some pepernootjes)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ah, eindelijk! Die dingen zijn VEEL te lekker!


    16 - 09 - '17

    Ja lekker :9~


    26 - 02 - '16

    Ik wou bijna zeggen dat ik die hele Sinterklaas gekte niet mee ga krijgen en de intocht al helemaal niet, maar ik ben dan alweer terug in mijn vertrouwde kikkerlandje en krijg dus nog genoeg mee ^^.

    Pepernoten/kruidnoten zijn altijd lekker, maar vanaf midden oktober ergens een keer en niet in september al. Helaas voor mij pas vanaf half november pas pepernoten, want (zoals hierboven staat) ben ik dan pas weer terug in NL.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nu ook al een topic? 😩
    Bless u c:


    Caution first, always.

    :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat is uh.. snel? Ik wist niet dat ze ze nu al verkochten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wou wat kilo's kwijt. Mission failed.


    oi, suzy

    Ik vind die dingen op zich wel lekker, maar na één ben ik ook wel weer uitgegeten, want het is best een saaie smaak zeg maar, idk.


    i wanna die with you once or twice.

    Eindelijk iemand die het NIET erg vindt dat de pepernoten een paar maanden voor 5 december al in de winkel liggen!
    Ik vind ze zo lekker, maar de chocoladepepernoten ook!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    in de plus bij ons een hele tafel voor sinterklaas shit
    echt wtf nastyyy

    [ bericht aangepast op 4 sep 2017 - 12:12 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eggsy schreef:
    Eindelijk iemand die het NIET erg vindt dat de pepernoten een paar maanden voor 5 december al in de winkel liggen!
    Ik vind ze zo lekker, maar de chocoladepepernoten ook!


    De chocoladepepernoten heb ik pas vorig jaar ontdekt, voorheen heb ik ze nooit gehad, en ze zijn verrukkelijk <3


    26 - 02 - '16

    Ik kan altijd erg uitkijken naar Sinterklaas, vooral het snoepgoed. Dus dankjewel voor het idee, ik denk dat ik weet wat ik ga doen vanmiddag haha (:


    And then we'll see it.

    Ik vind het zoooo lekker!! Het druist alleen een beetje tegen mijn geloof in om ze nu al te kopen... Maar ik zal er snel genoeg aan zitten haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Pepernoten zijn zo lekker dat het verboden moest zijn, ik eet letterlijk tonnen van die dingen.:')


    Queer zijn is gewoon alles