• Zoals jullie weten is het over drie dagen al kerst. En zoals jullie ook weten draait kerst om samen zijn en plezier maken enzovoort.
    Nou keek ik laatst een keertje bij details op mijn profiel en kwam ik er op dat ik 507 gastenboek berichten verwijdert ben van de 10.000 gb's die ik geplaatst heb. En nu kunnen we ons afvragen wiens gastenboeken ik allemaal vol gespamt heb. Maar ik wil toch liever die 10.000 bereiken bij kerst en mijn gb is nog steeds verdacht eenzaam, dus ik ga deze dagen zoveel mogelijk gezellige gesprekken starten.
    Wees niet verbaasd als je opeens een gastenboek bericht hebt van mij, ook al ken je me niet.

    Dus, wie doet er mee met mij en gaat deze dagen zoveel mogelijk mensen gedag zeggen en nieuwe leden welkom heten? Want omdat het bijna kerst is, wil ik sowieso een heleboel gezellige gesprekken voeren en wie weet nieuwe vriendschappen ontwikkelen voor in het nieuwe jaar. :Y)


    i wanna die with you once or twice.

    Succes ^^ en voel je vrij om mijn gastenboek vol te spammen haha :Y)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    I'm in!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Spam m'n gb maar vol als je wilt! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried