• "De gezelligste allemansvriend op Q."

    Complimentjes
    Stangster
    Sylvie, Sylvie, Sylvie, ik moet op dit moment erg dringend naar het toilet, maar omdat ik net een berichtje binnen krijg om jou te eren, dacht ik laten we dat eerst maar eens doen. Ondertussen delen we al enkele jaren onze verhalen niet alleen op Quizlet toen onze vriendschap nog heel pril was, maar nu hebben we ondertussen al duizenden berichten via Facebook gestuurd! Ik kan me spijtig genoeg niet meer goed herinneren wanneer we onze ergernissen met elkaar deelden, maar ik kan met honderd procent, nee wacht, duizend procent zeggen dat ik er nog steeds enorm van geniet, om het even wat er ook gezegd is geweest. We hebben elkaar helaas nog niet ontmoet, maar het leven zal nog een hele lange tijd duren, dus we hebben vast nog tijd zat omdat eens te plannen en elkaar eens lekker uit te lachen en dit al te niet achter een scherm en fijne dingen te gaan doen. Laten we hopen dat onze vriendschap zich nog meerder jaren mogen verdubbelen en dat we nooit genoeg van elkaar zullen krijgen!
    Nu ga ik dit helaas wel moeten afronden en snel naar het toilet te snellen. Ik wens je nog steeds het beste toe en dat zal altijd zo blijven!
    Heel veel smakkende kussen van Stangster ^^

    Debbaut
    Sylstar!
    Als iemand het verdiend om geërd te worden, dan ben jij het wel. Je bent een toplievefantastischgeweldigegezelligeuser en vriendin. Ik zou niet echt weten wat ik hier zonder jou moet doen.:/
    Alleszins bedankt voor alles!
    Liefs,
    Jarne


    Blitzen
    Lieve, lieve Sylvie,
    Dit is jouw week om een keer in de spotlight te staan. En dit verdien je ook. Je staat altijd klaar voor iedereen en biedt een luisterend oor voor iedereen. Deze week mag jij eens verwend worden en complimenten ontvangen in plaats van ze te geven.

    Lieve schat, best friend en mijn tweelingzus from another mother, proficiat met 'User van de week"!
    Je hebt het écht verdient.
    Love you,
    Shar

    Metamorphoses
    Liefste Sylvester

    Je bent echt een toppertje! Sinds de eerste dag dat we elkaar spraken (looong time agooooo) was er toch meteen een klik. We hebben ook een heleboel RPG's gedaan samen of lekker veel gekletst aka gespamd in het Kletscafé of The Coffee Corner. EN DAN EINDELIJK HET MEMORABEL MOMENT VAN 2K15: WE MEETEN. THAT WAS SO AWESOME.
    You're a little piece of cute cake ;3 Literally (bloos) Geniet van je weekje, dat heb je écht verdiend! *O*

    Veel liefs
    Qiiiing


    Gibbs
    Sweetheart! <3
    Lieve, lieve, Sweetheart. Yaay, een topic speciaal voor jou! Ik hoop dat dit topic je een glimlach op je gezicht toverd en dat je maar een hele fijne week mag hebben!
    Vriendinnen zijn met jou is te gek. Je bent een luisterend oor, hebt altijd goede raad, en je bent supergrappig! En ohja, zullen we onze sticker/gif wars even niet vergeten? Onze wars die uuuuuren door kunnen gaan terwijl we er zelf op den duur ook niets meer aan vinden. :'D
    Ik ben in ieder geval onwijs blij dat ik je ken en dat ik je tot een van mijn vriendinnen mag beschouwen. And just so you know it; You're amazing! <3 Never forget that, please. Because it's true.

    Geniet van je week, Sweetheart! En ohja; Riggle, riggle, riggle. Yeah, yeah. Do the riggle, yeah!

    Liefs,
    Yolanda

    Papiliones
    Lieve Syllie,

    Nu ben jij aan de beurt om in het zonnetje gezet te worden en dat heb jij echt verdiend! Ik wens je dan ook een hele fijne week toe! Jij bent echt een lieve, lieve meid! Jij bent iemand waarop je kan vertrouwen. Ik mag dan ook echt in mijn handen knijpen dat ik jou als een goede vriendin mag beschouwen. Vergeet niet dat jij echt geweldig bent en dat je af en toe te goed bent voor deze wereld. I love you. <3

    Liefs Filiz

    Creatie(s) in de kijker
    De vakantie komt eraan, dus je hebt vast behoefte aan leesvoer! Neem in dat geval dan vooral een kijkje bij Masks, een spannende én afgeronde OP!

    Masks
    What you fear doesn't live inside the closet, it lives inside you.
    You know, we've always struggled to understand the darkness within us.
    Fears and anxieties buried so deeply that they're just too painfuI to face.
    Well, it's a common scapegoat.
    Our society will always find a way to externalize.
    Every culture around the world has a name for him.
    The words sound different, but they all describe the same being.
    We're all afraid of the same thing.
    The Boogeyman, germaphobia, they're all masks.
    Masks that we create to hide what we're truly afraid of.

    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 17:18 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yay Syl! Enjoy your week, darling. U deserve it (:


    Heaven is a place that we all have

    YAY *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hehe, fijne week Syllie. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Een hele fijne week! Geniet ervan! ^^

    Hele fijne week, Sylvie! Ik heb niet heel veel (eigenlijk geen) contact meer met je, maar het is je echt gegund! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Een hele fijne week *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lieve berichtjes (: een fijne week toegewenst!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Een hele fijne week ^^

    Wat een lieve complimenten weer! Fijne week! (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Awh, heel erg bedankt iedereen! <3


    16 - 09 - '17

    Een hele fijne week nog Sylvie, je hebt het verdient want je bent een schat

    GinnyWeasley8 schreef:
    Een hele fijne week nog Sylvie, je hebt het verdient want je bent een schat


    Oh, zo lief!


    16 - 09 - '17