• Ik had geen inspiratie voor The Quizlet Games, dus wat deed ik, ik bedacht een nieuw verhaal zodat ik reden zou hebben tot uitstellen. Dat is héél logisch natuurlijk!
    Hier dus mijn aanvraag voor een cover (en deze heb ik ook geplaatst in dit en dit topic.

    Titel: Ik vergeet jouw wensen niet
    Wel of geen username: Geen username.
    Beschrijving: Die, uhh, is er niet echt, aangezien ik het verhaal opstart en later wel zie wat het wordt. Maar het idee is op het momenteel:
    De zeventienjarige Levi leeft in een afbrokkelende wereld, en demonen worden steeds talrijker. Bovendien worden mensen op hun achttiende verjaardag vermoord, door die demonen dus, en voor Levi is dat al over een half jaar. Hij vertrouwt niemand meer, alleen zijn vriendin Alena, totdat zij vermoord wordt. Ze is nog maar zestien daar, maar demonen zijn onvoorspelbaar. Levi is woedend, kan zijn woede niet meer binnenhouden, en wil alle demonen op de wereld vermoorden, hoever hij ook moet gaan. Hij belooft het zichzelf. Maar eerst vlucht hij. Dat was Alena's laatste wens.
    Foto's: Zoiets. In ieder geval een grijs oog met een traan, en het moet van een jongen zijn.
    Zoiets.
    Zoiets.
    En dit of dit misschien als achtergrond.
    Sfeer: Duister en met een donker randje.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal.
    Extra's: Een wat krullerig en ouderwets lettertype.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 10:08 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hii, ik heb ook wat geprobeerd! Ik heb alleen totaal geen idee of het is wat je zoekt, dus ik hoor graag wat je ervan vindt (A)
    Alles kan nog worden aangepast in ieder geval.


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    ^ Die is echt gaaf.

    Ik ga het ook eens proberen als ik tijd heb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Perpetual schreef:
    Hii, ik heb ook wat geprobeerd! Ik heb alleen totaal geen idee of het is wat je zoekt, dus ik hoor graag wat je ervan vindt (A)
    Alles kan nog worden aangepast in ieder geval.


    Gosh die is zo mooi <3

    Ik ben alleen niet zo'n fan van het lettertype, puur omdat ze er allemaal zo'n beetje hetzelfde uitzien. Geen idee eigenlijk waarom ik dat een probleem vind. Maar zou je daar iets aan kunnen doen?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Yonghwa schreef:
    ^ Die is echt gaaf.

    Ik ga het ook eens proberen als ik tijd heb.

    Wat leuk! Ik ben benieuwd ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    tried soomething, all changes can be made ^^
    heb de cover juist wat drukker gemaakt, aangezien demons in mijn ogen ook niet echt bepaald rustig zijn of hoe je het zeggen wilt, en dit er in mijn ogen wel bij paste (:


    take risks

    Mouli schreef:


    tried soomething, all changes can be made ^^
    heb de cover juist wat drukker gemaakt, aangezien demons in mijn ogen ook niet echt bepaald rustig zijn of hoe je het zeggen wilt, en dit er in mijn ogen wel bij paste (:

    Ogmygosh die is zo mooi <3 Ik heb er niets op aan te merken!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Iratus schreef:
    (...)
    Gosh die is zo mooi <3

    Ik ben alleen niet zo'n fan van het lettertype, puur omdat ze er allemaal zo'n beetje hetzelfde uitzien. Geen idee eigenlijk waarom ik dat een probleem vind. Maar zou je daar iets aan kunnen doen?


    Lettertype veranderen is geen enkel probleem! Vind je zoiets mooier?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Lettertype veranderen is geen enkel probleem! Vind je zoiets mooier?


    Jup ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mouli schreef:


    tried soomething, all changes can be made ^^
    heb de cover juist wat drukker gemaakt, aangezien demons in mijn ogen ook niet echt bepaald rustig zijn of hoe je het zeggen wilt, en dit er in mijn ogen wel bij paste (:

    Voor iedereen die nog een blik op dit topic werpt, ik heb besloten deze cover te nemen. Zometeen activeer ik de story en dan zet ik ook nog een link in het topic.

    En verder iedereen die een poging gewaagd heeft, hartelijk bedankt!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hier de link naar de story.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Iratus schreef:
    (...)
    Voor iedereen die nog een blik op dit topic werpt, ik heb besloten deze cover te nemen. Zometeen activeer ik de story en dan zet ik ook nog een link in het topic.

    En verder iedereen die een poging gewaagd heeft, hartelijk bedankt!

    Leeeeeeeuk! (:


    take risks

    Mouli schreef:
    (...)
    Leeeeeeeuk! (:

    Hij is werkelijk prachtig ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner