• Hey, ik heb sinds kort een andere pagina van quizlet. Oftewel een hele andere opbouw van alles en ik vind dit nogal onoverzichtelijk. Op de iPad heb ik nog wel gewoon de oude pagina maar op de laptop niet. Heeft dit met mijn computer te maken of met mijn quizlet instellingen? Of heeft quizlet een andere opbouw gemaakt?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Kan je toevallig eens screenshots maken?
    Is dit de eerste keer op de laptop? Want dan kan het zijn dat je nu voor de eerste keer de desktop versie ziet.


    Mhm?

    Ik zal kijken of ik morgen even een foto kan maken :). Nee ik zit eigenlijk altijd op de laptop maar sinds ongeveer 2 weken is de hele indeling enzo anders


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aelin_Ashryver schreef:
    Ik zal kijken of ik morgen even een foto kan maken :). Nee ik zit eigenlijk altijd op de laptop maar sinds ongeveer 2 weken is de hele indeling enzo anders


    Is het met veel oranje?


    Mhm?

    Ik denk dat je per ongeluk van de desktop lay-out bent overgeschakeld naar de mobiele lay-out (of andersom). Dat is heel makkelijk te fixen door helemaal onder aan de pagina te klikken op "Mobiele versie" of "Desktop versie". ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik denk dat je per ongeluk van de desktop lay-out bent overgeschakeld naar de mobiele lay-out (of andersom). Dat is heel makkelijk te fixen door helemaal onder aan de pagina te klikken op "Mobiele versie" of "Desktop versie". ^^

    Dat wilde ik ook net zeggen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ja dat was het!
    Thnx iedereen!!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)