• Voormalig Wham!-zanger George Michael is zondag op 53-jarige leeftijd overleden.
    "Het is met groot verdriet dat ik moet mededelen dat onze geliefde zoon, broer en vriend George thuis is overleden tijdens de Kerst", meldt zijn publicist.

    Michael is thuis overleden in South Kensington in het Verenigd Koninkrijk. Het is niet bekend waar Michael precies door is komen te overlijden, maar de politie meldt dat er geen verdachte omstandigheden zijn.

    De zanger was bekend van liedjes met de band Wham! als Last Christmas, Careless Whisper en Wake Me Up Before You Go-Go.

    In totaal wist de zanger, geboren als Georgios Kyriacos Panayiotou, ruim 100 miljoen albums te verkopen tijdens een carrière van bijna veertig jaar.

    bron



    Hier schrok ik wel even van. Ik zag het berichtje van Laura in het ljh-topic en ben meteen op internet gaan kijken. God, wat was deze man een held. Rust in vrede...

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 0:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, ik geloofde het eerst niet toen mijn moeder het zei. Vind het nog heel erg raar, alsof het gewoon helemaal niet kan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het echt vreselijk nieuws. Ook nog eens met kerst... :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik hoorde het net ook van mijn ouders... Wil het eigenlijk niet geloven... R.I.P. George Michael


    Do I look like Mother Teresa?

    Neeeee. Niet George Michael! Ik vind hem echt een goede zanger. Wel een beetje ironisch met zijn nummer Last Christmas en hij overlijdt met de kerst tho.
    Ik wens de familie en dichtbijstaande kringen veel sterkte en Rest in Peace, George.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat was het eerste nieuws dat ik zag toen ik opstond, echt vreselijk ):


    The soul needs autumn.

    Alan Rickman, Thieleman Toots, Zjef Vanutsel, Prince en nu ook nog George Michael? :c het is genoeg geweest hoor 2016.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    2016... You're done ruining our lives...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ken die beste meneer niet, maar het is wel heel erg jammer. As if 2016 couldn't get any worse.

    Moh. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zonde hoor. Hij was echt een super groot icoon. En een week geleden maakte hij nog bekend met een nieuw album te komen, na 13 jaar.