• Westworld is een Amerikaanse televisieserie die sinds 2 oktober 2016 uitgezonden wordt op de televisiezender HBO. De serie is gebaseerd op de gelijknamige film uit 1973 van Michael Crichton. Op 14 november 2016 werd bekendgemaakt dat er een tweede seizoen komt.



    De serie speelt zich af in het fictieve Westworld, een technologisch geavanceerd Western-themapark, dat volledig wordt bevolkt door synthetische androïden die "Hosts" worden genoemd. Deze komen tegemoet aan de wensen van de zwaar betalende bezoekers die "Nieuwkomers" (of ook "Gasten") worden genoemd. De Nieuwkomers kunnen doen wat ze willen in het park, zonder angst voor vergelding van de Hosts. Het park kent honderd verschillende hosts, die elk hun eigen verhaallijnen uitspelen.



    Vorig weekend heb ik de serie gebingewatched, en vind ik het een echte aanrader.
    Zijn er nog meer Q people die hier naar kijken?


    Spoilers behoren toe onder de spoiler knop.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Yesssss. Het is zooo goed hot damn.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Yesss, heb het vorig jaar gekeken. Ik denk dat het een van de sterkste eerste seizoenen is dat ik ooit heb gezien.


    The soul needs autumn.

    Jaa soo good im in love. 😍


    The truth is out there.

    Jaaa, ik ben net aan het herkijken ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Wervelwind schreef:
    Yesss, heb het vorig jaar gekeken. Ik denk dat het een van de sterkste eerste seizoenen is dat ik ooit heb gezien.


    Yesss! Er zat echt een plot twist in die ik totaal niet zag aankomen. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik zou het graag willen zien, aangezien Anthony Hopkins er in speelt. Heb het alleen nog niet gezien, het staat helaas niet op Netflix... :'(

    Heb het eerste seizoen een tijd geleden afgekeken. Ik moet wel zeggen dat ik het soms een beetje langdradig vond worden, dus daardoor deed ik er ook iets langer over, maar verder vind ik het een hele interessante serie.

    Chilton schreef:
    Ik zou het graag willen zien, aangezien Anthony Hopkins er in speelt. Heb het alleen nog niet gezien, het staat helaas niet op Netflix... :'(


    Hij staat ook op ziggo, als je dat hebt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus