• hallo vrienden,

    ik heb jullie al een tijdje niet meer gezien, dus jullie vragen je vast af hoe het met mij en margriet gaat.
    nou wij hadden niet zo'n hele leuke kerst hoor, het begon al dat margriet mijn klokkenspel niet wilde zien, ze wilde per se boodschappen doen bij de albert heijn.
    wat een stomme supermarkt trouwens, ik heb de ene albert nooit gezien. maar ok ik wilde eens pannenkoeken eten met kerst, maar margriet wilde ouderwets boerenkool eten. en die stomme trien moet ook altijd haar zin hebben, dus heeft ze stiekem die boerenkool gekocht. we kwamen thuis met: thee, koekjes, boterhamworst, smeerkaas, appelstroop, boterhammen, koffie, aardappels én boerenkool. ik was zó ontzettend boos en ging niet eten, toen gaf margriet mij een draai om de oren en heeft ze mij met een houten kommetje met boerenkool in de schuur gezet. en ik moest ook nog eens op de bank slapen. het enige wat ik wilde was pannenkoeken. 2e kerstdag was margriet thee aan het drinken, en ik kan je vertellen mijn margriet heeft een loden pijpje!, dus die had de thee zo opgedronken. en in de avond kwam ze ineens met pannekoeken mix aanzetten!!!111!!!11!!!! ik was zo blij en omhelsde haar en ze mocht mijn klokkenspel weer zien. nu gaan we toch nog een leuke 2017 in, op oudjaarsdag gaan we stampot boerenkool op onze pannenkoeken doen en drinken we thee bij het avond eten.
    en misschien halen we het konijn nog uit het hok, dat zijn we met kerst vergeten. nou en wat gaan jullie doen met oudjaarsdag?

    groetjes, willem

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 21:28 ]

    hallo willempje

    long time no see
    dat betekent lang tijd niet kijk
    een echte hippe uitspraak
    ik ga met margriet feesten
    de pannen van het dak dansen

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 21:31 ]


    Heaven is a place that we all have

    Nou, wat fijn weer dat je je klokkenspel mag laten zien. Dat doe je toch maar al te graag heb ik gemerkt. Veel plezier daarmee en een fijn o&n.
    Leuk dat je er weer bent trouwens. Is Margriet er niet? Zit ze naar je klokkenspel te staren?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 21:32 ]

    ik ben gehakt vergeten bij het boodschappenlijstje te zetten

    oh god heb je weer eens gehakt gekocht


    Heaven is a place that we all have

    eigenlijk koopt margriet, ik ben steeds op zoek naar albert maar heb hem nog steeds niet gevonden

    Hallo Willem!

    Wat leuk dat je toch nog pannenkoeken kon bakken! Ik wens jou en Margrietje ook een gelukkig nieuwjaar (-:

    Albert is vast ergens in Heijn te vinden. Misschien moet je daar zoeken?

    Laasyanir schreef:
    Albert is vast ergens in Heijn te vinden. Misschien moet je daar zoeken?


    Volgens mij kan je 'm eerder in de Dirk vinden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Laasyanir schreef:
    Albert is vast ergens in Heijn te vinden. Misschien moet je daar zoeken?

    wie is heijn?
    er schijnt ook een appie te zijn
    wie moet ik nou zoeken?

    Disnerd schreef:
    (...)

    Volgens mij kan je 'm eerder in de Dirk vinden.


    Dirk van den Broek of Dirk van den Kersttrui?


    Heaven is a place that we all have

    Pagu schreef:
    (...)

    Dirk van den Broek of Dirk van den Kersttrui?

    Nee, de Dirk van den Broek, maar Albert heeft vast wel een kersttrui aan. Misschien mag je die wel lenen als je hem vindt en het lief vraagt. Ik hoorde dat Albert een aardige man was en Margriet daarom vaak naar hem toe gaat om 'boodschappen' te doen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 21:39 ]

    Willem8776 schreef:
    eigenlijk koopt margriet, ik ben steeds op zoek naar albert maar heb hem nog steeds niet gevonden

    Mijn vader ligt in bed. (cat)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    jongelui kunnen we on-topic blijven
    ik vervolg mijn zoektocht naar deze mensen pas in 2017 weer

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Nee, de Dirk van den Broek, maar Albert heeft vast wel een kersttrui aan. Misschien mag je die wel lenen als je hem vindt en het lief vraagt. Ik hoorde dat Albert een aardige man was en Margriet daarom vaak naar hem toe gaat om 'boodschappen' te doen.


    margriet doet wel vaker boodschappen


    Heaven is a place that we all have

    Allerton schreef:
    (...)
    Mijn vader ligt in bed. (cat)

    waarom is de supermarkt naar jouw vader vernoemt