• Hey iedereen,

    Onder de Belgen die hun rijbewijs hebben of nog moeten halen.
    Net als mij. Waar is het beste en goedkoopste in Oost-vlaanderen vooral moet ik weten
    waar je goedkoop en het snelst je theorie kunt halen. Ik weet al dat er iets is in Gent waar je er op
    1 dag kunt door zijn. Dus lieve mensen dat hoeven jullie al niet meer te vertellen.

    Groetjes


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Leer het gewoon op je eigen tempo online, dat is gratis en met filmpjes.


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    Leer het gewoon op je eigen tempo online, dat is gratis en met filmpjes.


    Via da vdab ga ik het een paar keer doen mijn fouten op schrijven.
    En wat herhalen hetzelfde met de kbc app die ik er van heb.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Via da vdab ga ik het een paar keer doen mijn fouten op schrijven.
    En wat herhalen hetzelfde met de kbc app die ik er van heb.


    Ik zal je de link geven waar ik mijn theorie leerde, echt heel handig.


    16 - 09 - '17

    Ach jee!! Sheize dat moet ik ook nog doen, maar dan Nl. Werd dr ffe aan herinnerd door dit topic


    Aan niets denken is ook denken.

    Innsaei schreef:
    Ach jee!! Sheize dat moet ik ook nog doen, maar dan Nl. Werd dr ffe aan herinnerd door dit topic


    Zullen we dan samen leren? Hihi xD In Nederland is het gemakkelijker
    waarschijnlijk als in Belgie mee dat ze het in Belgie veranderd hebben?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Pfft haha voor de 3e keer alleeee, ik heb er nu al geen zin in. Ik doe het nu echt later, want echt niet chill als je zoveel moet betalen omdat je steeds maar dingen overnieuw moet doen. Ik betwijfel of ik nu mag rijden (mentaal niet 100% dus dan gaat CBR weer K doen, hier regelneefjes instantie der auto rijden enzo)


    Aan niets denken is ook denken.

    Innsaei schreef:
    Pfft haha voor de 3e keer alleeee, ik heb er nu al geen zin in. Ik doe het nu echt later, want echt niet chill als je zoveel moet betalen omdat je steeds maar dingen overnieuw moet doen. Ik betwijfel of ik nu mag rijden (mentaal niet 100% dus dan gaat CBR weer K doen, hier regelneefjes instantie der auto rijden enzo)


    Bij mijn tweede keer als ik ga.
    Bij mij is het drie jaar geleden van op school.
    Ik ook niet maar we moeten nu volop studeren en er voor gaan.
    Het is een stuk vrijheid ook he. Nee ik ga het nu doen. Volgende maand proberen.
    En als ik er niet door ben blijven proberen. Ach ja da snap ik rijschool en theorie is duur.
    Je kunt proberen he. Maar is het bij jullie in Nederland makkelijker en niet dat je vijf punten af hebt voor zoveel fouten?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Theorie in Nederland is verdeeld in 2 delen; Verkeersregels & verkeersinzicht en Gevaarherkenning. Het gedeelte met verkeersregels en verkeersinzicht heeft 40 vragen, hiervan mag je er maximaal 5 fout van hebben. Het gevaarherkenning gedeelte heeft 25 vragen, waarvan je er 12 fout mocht hebben. (Dat laatste is best wel veel). Geen idee hoe het er in België aan toe gaat.

    Het is trouwens al vier/vijf jaar geleden dat ik mijn rijbewijs gehaald heb, dus het kan inmiddels al veranderd zijn, maar ik hoorde dat het in België makkelijker is om een rijbewijs te halen van een kennis van mij. (Again, dit is ook al een aantal jaar geleden, dus dat kan allemaal al veranderd zijn).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Bij mijn tweede keer als ik ga.
    Bij mij is het drie jaar geleden van op school.
    Ik ook niet maar we moeten nu volop studeren en er voor gaan.
    Het is een stuk vrijheid ook he. Nee ik ga het nu doen. Volgende maand proberen.
    En als ik er niet door ben blijven proberen. Ach ja da snap ik rijschool en theorie is duur.
    Je kunt proberen he. Maar is het bij jullie in Nederland makkelijker en niet dat je vijf punten af hebt voor zoveel fouten?


    Zekers waar! Go for it girl :3
    Nee, ik ben er gewoon helemaal even klaar mee, heb echt veel moeten betalen en sws nu geen geld. Ik ga later wel weer dokken voor die shit. Geen idee!


    Aan niets denken is ook denken.