• Iemand liet me daarnet weten dat ze geen reactie kan plaatsen op mijn story. Er wordt haar de melding gegeven dat je ingelogd moet zijn om er één te geven maar deze user is al ingelogd. Ik heb even mijn instellingen gewijzigd, om mijn profiel en creaties voor iedereen openbaar te maken, maar ze krijgt het nog steeds. Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het ontvangen of geven van reacties?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 18:46 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ga eens testen op jouw story en die van iemand anders brb

    - edit: ja mij lukt het wel
    Ik heb de sneeuwballen wel uitgeschakeld tho

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 18:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    Ik ga eens testen op jouw story en die van iemand anders brb


    Ik kreeg een melding! Er stond wel niets, maar dat is waarschijnlijk omdat je het verwijderd hebt? Waarschijnlijk ligt het dan niet aan de stories zelf, maar aan de accounts van de geefsters of zo...?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Ik kreeg een melding! Er stond wel niets, maar dat is waarschijnlijk omdat je het verwijderd hebt? Waarschijnlijk ligt het dan niet aan de stories zelf, maar aan de accounts van de geefsters of zo...?

    Ja, ik het later in dit bericht boven aangepast
    En ik heb het verwijderd want 'test' als reactie op je story hebben is niet zo toepasselijk Hahahahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Ja, ik het later in dit bericht boven aangepast
    En ik heb het verwijderd want 'test' als reactie op je story hebben is niet zo toepasselijk Hahahahaha


    Oh, sorry, had ik niet gezien. :'D
    Dacht ik al, haha.
    Update trouwens, ik kan wel een reactie op mezelf geven en ik heb die sneeuwballenactie wel aanstaan, dus misschien ligt het daar toch niet aan dan?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 18:56 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Oh, sorry, had ik niet gezien. :'D
    Dacht ik al, haha.
    Update trouwens, ik kan wel een reactie op mezelf geven en ik heb die sneeuwballenactie wel aanstaan, dus misschien ligt het daar toch niet aan dan?

    En probeer eens een reactie op de story van iemand anders te geven?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dit probleem komt me bekend voor, ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar volgens mij heb ik een gelijkaardig topic gezien. Weet wel niet hoe ze het toen opgelost hebben. Misschien snel een mod PB'en?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    En probeer eens een reactie op de story van iemand anders te geven?


    Dat lukt wel! Blijkbaar ligt het niet aan mij!

    Dazai schreef:
    Dit probleem komt me bekend voor, ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar volgens mij heb ik een gelijkaardig topic gezien. Weet wel niet hoe ze het toen opgelost hebben. Misschien snel een mod PB'en?


    Ik zal het doorgeven aan haar, want blijkbaar ligt het probleem hier niet bij mij!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dan moet het haast wel bij haar liggen haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik had het vroeger een tijd, maar dat ging daarna eigenlijk vanzelf over


    obsessive rage

    Ik heb door de topics gezocht en het probleem wordt meestal opgelost door de geschiedenis en cookies te verwijderen. Ik zou dat eens proberen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, dit komt wel vaker voor. Als je je extensies en cookies/geschiedenis verwijdert, is het meestal opgelost.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bedankt voor jullie hulp! Ik geef het door!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Is dit nog gelukt? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is niet van mij, dus ik weet het niet. Ik kan het nog eens vragen, als je het weten wilt. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.