• Hooi, ik vroeg mij af in hoeverre deze series bekend zijn op Q. Zouden jullie daarom zo aardig willen zijn om aan te geven welke series uit dit rijtje jullie kennen. Dat zou mij ontzettend helpen.

    The Blacklist
    Sherlock
    Rizzoli & Isles
    Bones
    Castle
    Brooklyn Nine-Nine

    Het gaat mij er vooral om of jullie bekend zijn met de personages die erin spelen, en de persoonlijke verhalen zo'n beetje. Je hoeft daarmee niet iedere aflevering te hebben gezien, of weten wie in die aflevering die vermoordde, maar wel ongeveer weten hoe het zit met relaties in verhouding tot andere personen in die serie (vrienden/vijanden/relatie/ouders/etc.)
    Thaaaanks! (fish)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Van naam ken ik er vier, qua personages enzo alleen van Sherlock.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Van naam ken ik Sherlock, Bones en Brooklyn Nine-Nine. Het verhaal, de personages e.d. ken ik alleen van Sherlock.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    The Blacklist
    Bekend, seizoen 1 gezien. Maar ik vond het niet echt goed genoeg om verder te kijken.

    Sherlock
    Sherlock is love, Sherlock is life.

    Rizzoli & Isles
    Ik ken deze serie alleen van voorstukjes op Net5. Volgens mij heb ik ooit eens een halve aflevering gekeken, maar ik vond het niet echt interessant naast alle andere crimeseries die ik kijk.

    Bones
    Bekend, niet alles van gezien, maar wel een rits aan afleveringen.

    Castle
    Moet alleen het laatste seizoen nog! Nathan Fillion is love, Nathan Fillion is life,

    Brooklyn Nine-Nine
    Van gehoord, weet ongeveer waar het over gaat van voorstukjes.


    Dus van The Blacklist, Sherlock, Bones en Castle ken ik het algehele verhaal en de personages en hun banden met andere personages.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 10:58 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Rizzoli & Isles en Castle ken ik erg goed, Bones en The Blacklist een beetje en Sherlock alleen qua naam


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Sherlock, Bones, Castle
    Alleen deze drie

    Ik ben up to date met The Blacklist ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    The Blacklist, Sherlock, Bones en Castle ken ik heel goed, ghehehe. De rest enkel qua naam.


    Happy Birthday my Potter!

    Van naam ken ik Sherlock, Bones en Castle.
    De Blacklist kijk ik op het moment nog steeds op tv.


    Every villain is a hero in his own mind.

    The Blacklist
    Sherlock
    Rizzoli & Isles
    Bones
    Castle

    Ken ik allemaal, zowel verhaal als personages.

    Alleen die Brooklyn nine-nine ken ik niet. Al komt de titel me wel bekend voor.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bones <3 Bones is life. Castle ken ik ook maar minder goed.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ken ze allemaal op de laatste na.

    Ik kijk er vier waarvan ik er drie echt volg (castle is afgelopen mweh)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dank jullie wel! Dit helpt al een heel deel. Ik wilde al Brooklyn Nine-Nine gebruiken, maar het ziet ernaar uit dat niemand dat kent, dus heeft het weinig zin.

    Koekjes voor iedereen. (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 13:12 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Persoonlijk ken ik Rizzoli & Isles, Bones en Castle vrij gedetailleerd ^^


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik ken alles van naam, maar niet alles qua kijkplezier doordat sommige me niet aanspreken. Zoals Brooklyn Nine-Nine.

    The Blacklist
    Ooit eens op mijn to-watch-list gezet. Ken het plot, kom er alleen niet aan om het te kijken.

    Sherlock
    Ik ken het, moet het alleen nog kijken (sommige stukjes weleens voorbij zien komen). Zit er in een groot dubio over, mede of het echt zo goed is.

    Rizzoli & Isles
    Rotserie! Mijn excuses for the lovers. Ik heb echt alleen een enorme hekel aan deze serie. Ik vind het eerlijk gezegd een slappe aftreksel van Bones :x

    Bones
    Ik houd van deze serie. Spanning, liefde, weetjes die daadwerkelijk kloppen en geen ik-kan-dit-dus-los-ik-het-wel-even-supermanstyle-op momenten. En Bones is gewoon grappig met haar fantastische sarcasme en grapjes en weetjes.

    Castle
    Het is een superserie. Jammer dat Nathan Fillion zo'n ass is. Zijn beeld van hem heeft me totaal veranderd van de personage die hij speelt toen ik ergens achterkwam. En Stana Katic is liefde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achelois schreef:
    Ik ken alles van naam, maar niet alles qua kijkplezier doordat sommige me niet aanspreken. Zoals Brooklyn Nine-Nine.

    The Blacklist
    Ooit eens op mijn to-watch-list gezet. Ken het plot, kom er alleen niet aan om het te kijken.

    Sherlock
    Ik ken het, moet het alleen nog kijken (sommige stukjes weleens voorbij zien komen). Zit er in een groot dubio over, mede of het echt zo goed is.

    Rizzoli & Isles
    Rotserie! Mijn excuses for the lovers. Ik heb echt alleen een enorme hekel aan deze serie. Ik vind het eerlijk gezegd een slappe aftreksel van Bones :x

    Bones
    Ik houd van deze serie. Spanning, liefde, weetjes die daadwerkelijk kloppen en geen ik-kan-dit-dus-los-ik-het-wel-even-supermanstyle-op momenten. En Bones is gewoon grappig met haar fantastische sarcasme en grapjes en weetjes.

    Castle
    Het is een superserie. Jammer dat Nathan Fillion zo'n ass is. Zijn beeld van hem heeft me totaal veranderd van de personage die hij speelt toen ik ergens achterkwam. En Stana Katic is liefde.


    Omg, same van Castle! Echt waar, ik had dat niet verwacht van Nathan Fillion, en het maakte de laatste paar aflevering net iets minder.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt