• Want ik zag zulke leuke schoenen dat ik ze niet kon laten liggen.

    Ik stond in de winkel, was met m'n nichtje naar Den Haag gegaan en het was echt een topdag, maar we gingen dus nog even een winkel in waar ik nog ff wilde kijken. Toen viel mijn oog op een paar schoenen. Ik had een foto gemaakt, toen had ik ze op de grond gezet en aangetrokken en ze zaten zo lekker dat ik ze nooit meer uit wilde doen. Ik had even struggles met de prijs, maar ik kon een klein beetje contant betalen en heb toen m'n rekening leeggepind (op 3 cent na). Ik MOEST ze gewoon hebben.

    Okay, nu klinkt het net alsof de schoenen een fortuin gekost hebben, dat was niet zo, maar ze zijn wel heel leuk <3 <3 <3 <3 Nog nooit zo'n impulsaankoop gedaan haha, ik had in een fractie van een seconde al beslist dat ik ze hoe dan ook ging kopen :"D als ze pasten, en dat deden ze!





    Dus, om dit topic nuttig te houden: wat was jullie laatste impulsieve actie?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 23:28 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Die zijn echt VET GAAF!

    Ik heb ook altijd Dr Martens willen hebben, maar ze zaten mij absoluut niet lekker. En dan zeggen ze wel dat je ze in moet lopen, maar nah, geen goed idee voor mij.

    Ik vind ze echt super gaaf Vincie!

    Super fancy!!!


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Oohh! Die zijn echt heel gaaf!!


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Die zijn echt heel gaaf!! :9~

    Mijn laatste impulsieve aankoop waren 2 nieuwe paardrijbroeken van Animo. :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    SPECS schreef:
    Oké ik ben echt geen fan van doctor martins normaal, maar deze zijn echt heeeel leuk!8D


    Dit zijn zo geen echte Dr. Martens (check de zool en het label), ze zijn wel erg leuk though.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 21:01 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Auror schreef:
    Ah die zijn tof! Ik neem toch altijd wel de originele docs. 🙈

    De laatste grote impulsaankoop was een playstation (black friday deal) en daarna nog een shirtje met glitters haha!


    Nou ja, mij boeit het merk mij niet zo. Okay, over het algemeen zijn ze wel beter voor je voeten maarja ik zit toch met m'n zooltjes. En deze sluiten, ondanks dat het geen 'echt' merk is, perfect aan mijn voeten aan waardoor zooltjes overbodig zijn :) kan er alleen daardoor niet elke dag op lopen, maar ik heb ook nog genoeg andere schoenen ;)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Krullie schreef:
    Die zijn echt VET GAAF!

    Ik heb ook altijd Dr Martens willen hebben, maar ze zaten mij absoluut niet lekker. En dan zeggen ze wel dat je ze in moet lopen, maar nah, geen goed idee voor mij.

    Ik vind ze echt super gaaf Vincie!


    Thanks Emma! En dit zijn neppe hoor ;) misschien dat ze daarom ook wel zo hemels lopen haha. Ja over de 'echte' had ik dat ook gehoord, met het inlopen enzo, maar ik doe daar niet aan. Wil schoenen gelijk aan kunnen trekken en dat ze lekker zitten haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dreadful schreef:
    (...)

    Dit zijn zo geen echte Dr. Martens (check de zool en het label), ze zijn wel erg leuk though.


    Had ook al gezegd dat ze niet echt waren ;) Maakt mij niet uit of ze echt of nep zijn maar of ik er goed op kan lopen en dat ze lekker zitten :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wilde net zeggen dat ze heel erg op Dr. Martens leken. I love de print!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Die zijn echt.. fantastisch! Ik snap waarom je ze o impulsief hebt gekocht. 😍😍😍
    En ik heb laatst games gekocht op bigfish. Ik ben daar een beetje verslaafd aan :x.


    Don't walk. Run, you sheep, run.