• Wat dat is met Wikileaks. Ik heb de helft ervan gemist en ik snap de andere helft niet lol x'D


    Your make-up is terrible

    WikiLeaks is een site waar dingen worden gepubliceert over de regering enzovoort. En nu is de maker ervan gearresteerd en nu zijn de volgelingen van WikiLeaks in opstand gekomen, en die volgelingen zijn dus Hight-Tec hackers en die leggen dus sites plat die tegen WikiLeaks waren. Was zo'n jongen, Jeroen, niet bij De Wereld Draait Door en dat die Jeroen dan Mastercard plat legde?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wikileaks is een klokkenluider site. daar worden allemaal artikelen op gezet door verschillende mensen. Laatst zijn er 100 geheime artikelen van de VS op gezet.
    De VS is het hier niet mee eens en doet er alles aan,op het belachelijke af, om ze te stoppen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oke -wat ik heb gehoord-

    er is dus schijnbaar een website die al heel lang bestaat waar de laatste tijd veel -vertrouwelijke- documenten op zijn geplaatst. Het hoofd van wikileaks is nog op vrije voeten en wordt gezocht.
    Veel mensen zijn bang dat de terriristen nu met al die informatie aanslagen gaan plegen, alhoewel ook veel mensen vinden dat dit oude informatie is.

    er zal vast nog wel veel en veel meer spelen, maar dit is wat ik snap, veel he?(nerd) x]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Cassiopeia schreef:
    WikiLeaks is een site waar dingen worden gepubliceert over de regering enzovoort. En nu is de maker ervan gearresteerd en nu zijn de volgelingen van WikiLeaks in opstand gekomen, en die volgelingen zijn dus Hight-Tec hackers en die leggen dus sites plat die tegen WikiLeaks waren. Was zo'n jongen, Jeroen, niet bij De Wereld Draait Door en dat die Jeroen dan Mastercard plat legde?


    is ie al gepakt?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Stroopwafel schreef:
    (...)

    is ie al gepakt?


    Ja volgens mij wel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    WikiLeaks is een site waar dingen worden gepubliceert over de regering enzovoort. En nu is de maker ervan gearresteerd en nu zijn de volgelingen van WikiLeaks in opstand gekomen, en die volgelingen zijn dus Hight-Tec hackers en die leggen dus sites plat die tegen WikiLeaks waren. Was zo'n jongen, Jeroen, niet bij De Wereld Draait Door en dat die Jeroen dan Mastercard plat legde?


    Dat wist ik 8D
    Maar wat voor dingen worden er dan opgezet?


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Dat wist ik 8D
    Maar wat voor dingen worden er dan opgezet?


    documenten over het leger, over de regering, plaatsten waar kernwapens LAGEN...
    dat soort dingen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Dat wist ik 8D
    Maar wat voor dingen worden er dan opgezet?

    Geheime documenten. Bijvoorbeeld een verslag van een geheim gesprek tussen Duitsland en de VS.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Dat wist ik 8D
    Maar wat voor dingen worden er dan opgezet?

    De diplomatieke dingen tussen landen. Gesprekken tussen ministers van, bijvoorbeeld, defensie van 2 landen.
    Dat is wat ik ervan begrijp 8D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Dat wist ik 8D
    Maar wat voor dingen worden er dan opgezet?


    Dingen die het volk absoluut niet mogen weten, welke missies, geheime afspraken dacht ik, gesprekken tussen ja legers.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Er stonden ook geheime dingen over 9/11 op, alleen dat is inmiddels verwijderd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    www.Wikileaks.com ^^ Ik zou zeggen klik even
    Edit: Die site doet het niet T_T
    Edit2: http://nl.wikipedia.org/wiki/WikiLeaks Tadaaaa!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 15:04 ]

    Ik vind de oprichters maar echt belachelijk, dat hoor geheim te blijven.


    your eyes are like stars in the night.

    WEmo schreef:
    www.Wikileaks.com ^^ Ik zou zeggen klik even
    Edit: Die site doet het niet T_T
    Edit2: http://nl.wikipedia.org/wiki/WikiLeaks Tadaaaa!

    Dat komt omdat www.wikileaks.com is verwijdert het is nu www.wikileaks.org


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat komt omdat www.wikileaks.com is verwijdert het is nu www.wikileaks.org

    Haha, ik dacht al van waarom kijkt ze niet gewoon op de site?