• Hallo iedereen!

    Ik wilde net een nieuw lijstje maken met plaatjes daarbij. Normaal ga ik naar pinterest en doe dan rechts klikken zodat ik de afbeelding met .jpg adres heb en dan plak ik die link onder het kopje van "afbeelding staat al op internet." Als ik dat nu doe krijg ik de hele tijd dezelfde foutmelding(Heb het met verschillende plaatjes geprobeerd). Ik dacht in eerste instantie dat het misschien aan pinterest lag, dus dezelfde stappen gedaan met een plaatje van google(Ook weer verschillende plaatjes geprobeerd). Dat werkte ook niet. Ik heb het plaatje dat ik wilde toevoegen opgeslagen en heb zelf weer proberen te uploaden, zelfde probleem. Op een begeven moment heb ik zelfs het plaatje via [ img] [/ img] in de omschrijving proberen toe te voegen wat pressies dezelfde foutmelding gaf.

    Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is want ik ben ten einde raad! Heeft iemand een idee wat ik kan doen zodat dit niet meer gebeurd?


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Dat is al een hele tijd zo. Je zou het kunnen oplossen door de optie 'geen afbeelgin' te kiezen, en die link dan in de beschrijving tussen [ img]codes te plaatsen, maar dat werkt bij mij ook niet bepaald.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Selden schreef:
    Dat is al een hele tijd zo. Je zou het kunnen oplossen door de optie 'geen afbeelgin' te kiezen, en die link dan in de beschrijving tussen [ img]codes te plaatsen, maar dat werkt bij mij ook niet bepaald.

    Zelfs dat hoeft niet . Je kan gewoon de link naar het plaatje tussen de img codes plaatsen en opslaan. Dat hoort normaal gesproken te werken. Bij mij werkt het tenminste nog steeds.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 17:09 ]

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Zelfs dat hoeft niet . Je kan gewoon de link naar het plaatje tussen de img codes plaatsen en opslaan. Dat hoort normaal gesproken te werken. Bij mij werkt het tenminste nog steeds.


    Dat had ik ook geprobeerd maar dat werkte ook niet :s


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Bij sommige users werkt het [img.] codes invoegen ook niet helaas.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    Bij sommige users werkt het [img.] codes invoegen ook niet helaas.


    Super vreemd, ik heb net bij een story van mezelf een plaatje via de img codes toegevoegd en daar werkte hij wel. Echt huilen in een hoekje!


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Emmert schreef:
    (...)

    Super vreemd, ik heb net bij een story van mezelf een plaatje via de img codes toegevoegd en daar werkte hij wel. Echt huilen in een hoekje!

    Klopt, alleen bij lijstjes werkt het niet (invoegen via de code of de opties).

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Klopt, alleen bij lijstjes werkt het niet (invoegen via de code of de opties).


    Dus ik moet nu gewoon wachten en hopen dat ik over een tijdje wel weer plaatjes kan toevoegen, of voortaan lijstjes maken zonder foto's? Of kan ik dit ook ergens aangeven zodat er naar gekeken word, want als dat bij mij is zullen anderen hier misschien ook last van hebben.


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Emmert schreef:
    (...)

    Dus ik moet nu gewoon wachten en hopen dat ik over een tijdje wel weer plaatjes kan toevoegen, of voortaan lijstjes maken zonder foto's? Of kan ik dit ook ergens aangeven zodat er naar gekeken word, want als dat bij mij is zullen anderen hier misschien ook last van hebben.

    Je kan natuurlijk gewoon lijstjes maken zonder foto's. En het is bekend bij de mods dat dit probleem er is. Er zijn al verschillende topics van geweest de afgelopen week (:
    Ik weet alleen niet of het ook bekend is dat het met img niet werkt, dus je zou een mod kunnen mailen met de vraag of dat al bekend is.

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Je kan natuurlijk gewoon lijstjes maken zonder foto's. En het is bekend bij de mods dat dit probleem er is. Er zijn al verschillende topics van geweest de afgelopen week (:
    Ik weet alleen niet of het ook bekend is dat het met img niet werkt, dus je zou een mod kunnen mailen met de vraag of dat al bekend is.


    haha oke, super bedankt! Dan ga ik dat eens doen.


    Show me how to lie, you're getting better all the time