• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    all because i liked a girl

    Yay. ;3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga vandaag voor het eerst aan mijn verhaal schrijven, ondanks dat ik gezegd had dat ik het niet zou doen haha. Maar ik kan gewoon niet meer wachten.

    Ik hoop vandaag mijn proloog te kunnen schrijven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT

    Ik vind jullie enthousiasme zo leuk *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MT

    Visstick

    oké i need help. in mijn verhaal komt een figuur voor dat zeg maar de Opperpersoon is if that makes sense. voor degenen die ahs coven gezien hebben, zoiets als de supreme (alleen dan zonder hekserij). nu ben ik wanhopig opzoek naar een goede benaming daarvoor, omdat Opperpersoon misschien niet per se de meest chique manier is. heeft iemand misschien een idee? of een manier om er inspiratie voor op te doen?

    Ungoliant schreef:
    oké i need help. in mijn verhaal komt een figuur voor dat zeg maar de Opperpersoon is if that makes sense. voor degenen die ahs coven gezien hebben, zoiets als de supreme (alleen dan zonder hekserij). nu ben ik wanhopig opzoek naar een goede benaming daarvoor, omdat Opperpersoon misschien niet per se de meest chique manier is. heeft iemand misschien een idee? of een manier om er inspiratie voor op te doen?

    Haha, gisteren had ik hetzelfde probleem. c: Die van mij heet de High Architect. Vrouwelijk? En wat voor soort sfeer wil je ermee creëren?

    MT


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb voor mijn hoofdstukken een banner gemaakt waar mijn hoofdpersonages opstaan of in ieder geval de faceclaims, maar ik twijfel heel erg. Normaal ben ik niet zo erg van de faceclaims bij OP verhalen. Hoewel ze wel erg onbekend zijn weet ik niet of ik ze wel of niet bekend wil maken of meer wil gebruiken voor mijn eigen referentie. Wat denken jullie?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Ik heb voor mijn hoofdstukken een banner gemaakt waar mijn hoofdpersonages opstaan of in ieder geval de faceclaims, maar ik twijfel heel erg. Normaal ben ik niet zo erg van de faceclaims bij OP verhalen. Hoewel ze wel erg onbekend zijn weet ik niet of ik ze wel of niet bekend wil maken of meer wil gebruiken voor mijn eigen referentie. Wat denken jullie?


    Persoonlijk vind ik faceclaims niet zo heel leuk, ik prefereer eerder dit of dit soort afbeeldingen dan.
    Maar langs de andere kant, als die personen er echt uitzien zoals jij het personage voorstelt, houdt niemand je tegen om ze niet aan je lezers te tonen.
    Faceclaims zijn soms handig als een schrijver/schrijfster niet veel weggeeft over het uiterlijk van het personage, maar zelf gebruik ik ze altijd eerder als een richtlijn.


    The soul needs autumn.

    Verdigris schreef:
    (...)
    Haha, gisteren had ik hetzelfde probleem. c: Die van mij heet de High Architect. Vrouwelijk? En wat voor soort sfeer wil je ermee creëren?


    oh dat klinkt heel goed!
    ja vrouwelijk. ik zal even een korte beschrijving onder de spoiler zetten voor wat meer uitleg over het personage, maar het is wel een semi-spoiler voor de mensen die mijn verhaal nog willen lezen

    Er zijn acht Nachtdansers en zij is pretty much degene die alles overziet en toezicht houdt op de andere zeven en hun taken per continent. Ze heeft dus ook meteen toezicht over de hele wereld in tegenstelling tot de andere zeven die slechts hun over hun eigen continent de verantwoordelijkheid dragen.
    In theorie zijn de Nachtdansers slechteriken en de inspiratie voor de meeste duivels en andere kwaadaardige wezens in mythes en oude verhalen.


    qua sfeer dus wel iets duisters en het mag wel uit de hoogte klinken

    Ungoliant schreef:
    (...)

    oh dat klinkt heel goed!
    ja vrouwelijk. ik zal even een korte beschrijving onder de spoiler zetten voor wat meer uitleg over het personage, maar het is wel een semi-spoiler voor de mensen die mijn verhaal nog willen lezen

    Er zijn acht Nachtdansers en zij is pretty much degene die alles overziet en toezicht houdt op de andere zeven en hun taken per continent. Ze heeft dus ook meteen toezicht over de hele wereld in tegenstelling tot de andere zeven die slechts hun over hun eigen continent de verantwoordelijkheid dragen.
    In theorie zijn de Nachtdansers slechteriken en de inspiratie voor de meeste duivels en andere kwaadaardige wezens in mythes en oude verhalen.


    qua sfeer dus wel iets duisters en het mag wel uit de hoogte klinken


    Is er geen term dat iets met dansen te maken heeft? Een term uit het ballet ofzo?


    The soul needs autumn.

    Ungoliant schreef:
    (...)

    oh dat klinkt heel goed!
    ja vrouwelijk. ik zal even een korte beschrijving onder de spoiler zetten voor wat meer uitleg over het personage, maar het is wel een semi-spoiler voor de mensen die mijn verhaal nog willen lezen

    Er zijn acht Nachtdansers en zij is pretty much degene die alles overziet en toezicht houdt op de andere zeven en hun taken per continent. Ze heeft dus ook meteen toezicht over de hele wereld in tegenstelling tot de andere zeven die slechts hun over hun eigen continent de verantwoordelijkheid dragen.
    In theorie zijn de Nachtdansers slechteriken en de inspiratie voor de meeste duivels en andere kwaadaardige wezens in mythes en oude verhalen.


    qua sfeer dus wel iets duisters en het mag wel uit de hoogte klinken

    Dankje! Ik zal er eens overna denken. c: