• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    zo lang een writersblock gehad, maar nu vloeien de woorden gewoon serieus over het papier worddocument. dit voelt fijn!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    People... trust me..? That's so very new to me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shoot me. Ik wil niet naar les. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    over minder dan een uur moet ik weg maarbuetbisbwhahajkwkdnejdkdkvrkdjjdbdhdgdjsndndehbhdbx

    Echt geen zin om vandaag tot 21 te zitten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    je kunt echt zien hoe hard ik mijn best moet doen om vriendelijk te zijn habahahahahah doei

    wat heb ik nou aan vwo diploma als ik miJN FIETSBAND NIET OP KAN POMPEN
    i'm on the verge of tears i'm not even kidding i feel like such a loser

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 13:21 ]


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    wat heb ik nou aan vwo diploma als ik miJN FIETSBAND NIET OP KAN POMPEN

    I relate to this

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 13:20 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    I relate to this


    een halfuur prutsen in de schuur heeft me alleen zwarte handen en een band zo leeg als mijn toekomstperspectief gebracht


    i put the fun in funeral

    Te vroeg voor college zijn heeft zo zijn voordelen. Hoofdstuk 1.1 is af. Het enige probleem is dat ik van alles zou moeten doen behalve schrijven aan dat verhaal, maar het is het enige dat mij op het moment echt vrolijk maakt.


    Happy Birthday my Potter!

    Why is the internet so slow?


    What would Emma do?

    loos alarm er ontbrak nog een onderdeel aan de pomp


    i put the fun in funeral

    Ik heb achter de rug om van mijn ouders de dierenarts gebeld, omdat ik het eet patroon van mijn kat niet vertrouw . En ja hoor, mijn voor gevoel was goed: er is iets mis. Ik heb ook nog eens een afspraak gemaakt. En nu is het geen haalbare afspraak, maar het geeft hen wel een verplichting om de dierenarts te bellen (cat).


    Seasons will change, but I shall remain

    Bah bah bah, wat een kut dag. Ik begin de ochtend met de nieuwe leraar die mijn afspraken met school niet volgt, daarna moet mijn vriend naar en andere locatie toe, dus ik alleen in de pauze. Toen ging mijn 2ds leeg en nu is mijn mobiel ook leeg. Net wilde ik thee gaan zetten en blijkt het dat de waterleiding het niet doet. Ik wil echt naar huis, een douche nemen en dan gewoon gaan slapen.

    Jeukende littekens zijn the worst, ik ben altijd bang om te krabben :')