• Hey iedereen,

    Zit al van maandagnammidag thuis. Terwijl ik die ochtend aan mijn pa vroeg om mij thuis te laten.
    Nee moest dus helemaal mee met een groep van het werk op verplaatsing in Lokeren.
    Ik vind het daar al niet leuk dat jagen en al.
    Tot nu toe voel ik mij al wat beter met die pillen en al heb ook veel gerust.
    Maar nu vraag ik mij af of ik best morgen thuis blijf van mijn personeelsfeest op het werk of om toch te gaan?
    Maar mijn dokter heeft gezegt dat ik zeker vrijdag thuis moet blijven.

    Sorry voor het gezeur. Moest het effe kwijt en verveel mij hier zo.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Als ik jou was zou ik afwegen wat ik belangrijker vindt. Heb je echt zin in dat feest en heb je het ervoor over dat je je daarna misschien slechter voelt/nog langer ziek bent? Dan zou ik persoonlijk gewoon gaan.. Tenzij het heel erg besmettelijk is, geen idee of dat zo is voor wat jij hebt. Maar je collega's aansteken is ook niet wat je wilt, denk ik.
    Beterschap in ieder geval!

    Als je je echt niet goed voelt zou ik gewoon thuisblijven. Ziek is ziek.
    Beterschap!

    Tenzij je het feestje absoluut niet wil missen of je morgen opeens een stuk beter voelt, zou ik gewoon naar de dokter luisteren, denk ik.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ungoliant schreef:
    Als ik jou was zou ik afwegen wat ik belangrijker vindt. Heb je echt zin in dat feest en heb je het ervoor over dat je je daarna misschien slechter voelt/nog langer ziek bent? Dan zou ik persoonlijk gewoon gaan.. Tenzij het heel erg besmettelijk is, geen idee of dat zo is voor wat jij hebt. Maar je collega's aansteken is ook niet wat je wilt, denk ik.
    Beterschap in ieder geval!


    Wel het is niet besmettelijk. Ben ik al blij om.
    Tja ik zou het heel graag met mijn collega's vieren.
    Zou niet te lang blijven natuurlijk dat ik thuis nog wat kan rusten.
    Ik voel mij moe door de medicatie. Maar moest ik gewoon effe een uurtje of twee bij mijn collega's zijn zou ik het goed vinden.
    Want ik heb mij er namelijk voor in geschreven.
    Nee moest het besmetelijk zijn zou ik mijn collega's niet gaan aansteken.
    Dankje! :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Wel het is niet besmettelijk. Ben ik al blij om.
    Tja ik zou het heel graag met mijn collega's vieren.
    Zou niet te lang blijven natuurlijk dat ik thuis nog wat kan rusten.
    Ik voel mij moe door de medicatie. Maar moest ik gewoon effe een uurtje of twee bij mijn collega's zijn zou ik het goed vinden.
    Want ik heb mij er namelijk voor in geschreven.
    Nee moest het besmetelijk zijn zou ik mijn collega's niet gaan aansteken.
    Dankje! :)


    Nou dan zou ik inderdaad gewoon eventjes heen gaan! Goed je grenzen aangeven en op tijd weer de rust opzoeken dan. Veel plezier in ieder geval (-:

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Nou dan zou ik inderdaad gewoon eventjes heen gaan! Goed je grenzen aangeven en op tijd weer de rust opzoeken dan. Veel plezier in ieder geval (-:


    Bedankt voor de raad. Ik hoop dat mijn ouders het morgen ook toe laten.
    Ja blijf juist effe voor het eten en wat bij te praten.
    Dankje mocht ik gaan :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Sinusitis is echt rot. Neem zo veel mogelijk rust zou ik zeggen. Zoals andere dat ook zeggen, geef op tijd je grenzen aan!


    Shoganai i ne~

    Ik blijf dus mrgen thuis geen feest voor mij. Volgend jaar dan maar weer


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,