• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    aisthesis schreef:
    (...)

    idk maar het stond er wel
    amper passend bij de context
    gewoon blackbeard in verdana, grootte 12


    specifiek lmao

    //

    Iemand entertain me please


    This ain't no place for no better man.

    Szczur schreef:
    (...)

    Verveling ugh


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oke, ik moet morgen een injectie in m'n oog en jij loopt erbij alsof je poot geamputeerd moet worden omdat je een spiertje verrekt heb...
    Hou toch op zeg


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    i've been freezing the entire day
    zo koud is het hier niet eens


    i put the fun in funeral

    Ik ben bang dat de reuma die zich in mijn lichaam bevind, zich aan het openbaren is. Met name in mijn polsen, die al een aantal weken heel random stijf worden. Hm, ik wil dit niet.
    Maar even een afspraak maken bij de huisarts.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeeees, vervroegd weekend ^^

    Nu wel hopen dat ze het uitgevallen college niet in de vakantie gaan inhalen :C

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 17:38 ]


    Stenenlikker

    That's why they call me
    Bad Company
    I can't deny


    This ain't no place for no better man.

    When your enemy thinks he's taking your base, while you're actually infiltrating his. I love this :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben al die verslagen zo zat op dit moment.


    Take me to wonderland

    Elke keer als ik "het beest" in de spotlight zie staan moet ik denken aan Zen :')


    This ain't no place for no better man.

    C'mon Barbie let's go party ah ah ah yeah.
    Thanks voor dit lied :3.


    <3

    Dougal schreef:
    (...)

    Denk niet dat je na 150 pagina's nog leeft. :')

    // ik heb volgende week twee hertentamens en ik ben nog niet begonnen lalalalal


    Update: 150 pagina's DONE en ik kan nog dingen typen, dus ik denk dat dat een goed teken is voor mijn levendheid.

    En go go go go Matty, you got this. Ik geloof in je. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet wat mijn tante kijkt maar dit persoon op tv is adorable en ugh she deserves better.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    Heaven is a place that we all have

    oké maar vandaag zag ik mijn haarkleur en wilde ik niets liever dan het gewoon donker verven want waarom the fuck niet
    maar tegelijkertijd vind ik mijn haar soms wel leuk
    en mijn broer gaat het zo kut vinden en ik hecht te veel waarde aan zijn mening so i can't