• Hallo, hallo, welkom mensen die net zo verslaafd zijn aan 9gag als ik. :Y)
    Ik zit er eigenlijk altijd op als ik me verveel (meestal vooral op de Trending page), op mijn mobiel.

    Ik vind het wel leuk om hier bij te houden wie het verst gekomen is met zijn/haar upload. Want heel toevallig is mijn post gisteren trending gegaan en dat had ik absoluut niet verwacht haha. Aangezien ik nog nooit wat had geupload.

    What it feels like sometimes door Krolock - 5,996 points · 239 comments (stijgend)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 16:09 ]

    Gefeliciteerd haha. Die reacties zijn ook wel leuk om te lezen, allemaal discussies.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    dubbelstrijder schreef:
    Gefeliciteerd haha. Die reacties zijn ook wel leuk om te lezen, allemaal discussies.

    Ja, haha, mensen zijn zo gauw butthurt! Echt heerlijk om alle reacties te lezen.

    Ooh, ik zit ook graag op 9gag. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahaha, ik vind die van jou echt leuk! ^^
    Zelf heb ik nog nooit iets geüpload. Moet ik misschien eens proberen (al moet ik wel eerst een idee hebben daarvoor :'D).


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zit vaak op 9GAG als ik onderweg naar school in de metro zat(komt nu niet vaak meer voor sinds ik een auto heb (: )
    Maar leuk dat ie trending is! Ik heb ook nooit iets erop gezet, maar inderdaad, die reacties zijn heerlijk om te lezen :')


    Before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Ik zit ook heel vaak op 9gag. Vooral op school in de pauzes of wanneer ik s'nachst niet kan slapen. Je post vind ik trouwens echt wel geniaal. Ik heb nog nooit in trending gestaan. Helaas.

    Yasss 9gag! Ik heb wel nog nooit iets gepost laar het is heerlijke tijdsverdrijving.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ah vet! Ik heb de app nog wel, maar ben naar Facebook memes overgestapt omdat ik he-le-maal knettergek werd van alle 9GAG commenters. Verwar één keer Marvel met DC Comics en je krijgt gelijk doodsbedreigingen en te horen dat je een aandachtshoer bent omdat je een meisje bent (maar ja diezelfde comment was wel top comment met 177 points)

    9GAG zit voor mijn gevoel gewoon veel te vol met jongens/mannen die echt te weinig bereikt hebben maar niets anders kunnen doen dan anderen en vooral meisjes te grond ik te boren.

    Wauw lekker veel negativiteit hier, sorry hiervoor ahaha.

    Ik had hier trouwens ook ooit een post over gemaakt, maar die deed het niet al te goed :'D


    how dare you speak of grace

    tf_ad87 points · 19h
    American English???
    There is English and there are mistakes.

    That comment tho. I lol'd.

    Jouw post is ook echt leuk, haha.


    Take me to wonderland

    Je post is echt leuk, zo voelt het ook wel een beetje :')

    Mijn uploads op 9gag zijn nog nooit boven de 100 likes gekomen. Op tumblr had ik wel een keer een meme gemaakt. Kreeg zelf 3 likes erop, maar kennelijk had een grote tumblr pagina het van me gestolen en ze kregen 90.000 notes voor mijn post.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zit altijd op Imgur, daar ooit de populairste post geplaatst van de dag met zo'n 20,000 punten. Das ook meteen het enige wat ik daar ooit gescoord heb.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zit er ook heel veel op, maar post zelf eigenlijk niks. Ben ook niet heel actief in de reacties want oh my god ik kan me soms echt dood ergeren aan de reacties, hahaha.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zag die post vanochtend nog langs komen op 9GAG. Nooit gedacht dat iemand van Q het had gepost. Zelf heb nooit ik wat geupload.


    Shoganai i ne~

    Awesome! Ik zit ook iedere dag wel op 9GAG. Ik post alleen nooit wat xD


    Treat people with kindness

    Ik scroll er ook zo vaak door, wel nog nooit iets gepost :D


    If nature calls, you answer