• Ik weet niet of ik hier al eens een topic over heb gemaakt, maar wat zijn jullie ervaringen met de menstrual cup?
    Ik vind het fijner om een tampon in te hebben ipv maandverband, maar ik vind het vervelend dat ik erop moet letten hoe lang een tampon maar in mag blijven en dat ik dan op je juiste plaats moet zijn om hem te vervangen, of dat ik niet weet of hij vol is of niet. Terwijl dat bij de cup geen probleem is. Echter, ik ga hem niet kopen zonder dat ik zeker ben. Dus laat jullie ervaringen maar horen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Er was een topic over: hierzo.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Soort van mt.

    Het lijkt me erg pijnlijk om zo'n ding in te brengen. Doe mij toch maar tampons, want zo'n cup kan ook vol raken. Of straks zit ie verkeerd en lekt het er uit. En geeft het niet super veel troep bij het verwijderen?

    SashaGrey schreef:
    Soort van mt.

    Het lijkt me erg pijnlijk om zo'n ding in te brengen. Doe mij toch maar tampons, want zo'n cup kan ook vol raken. Of straks zit ie verkeerd en lekt het er uit. En geeft het niet super veel troep bij het verwijderen?


    Ja, dat denk ik ook! Ik ben echt wel zo klunzig dat dat bij mij het geval is, lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SashaGrey schreef:
    Soort van mt.

    Het lijkt me erg pijnlijk om zo'n ding in te brengen. Doe mij toch maar tampons, want zo'n cup kan ook vol raken. Of straks zit ie verkeerd en lekt het er uit. En geeft het niet super veel troep bij het verwijderen?


    Dat valt wel mee. Als je het boven de wc doet, dan hoef je je niet echt zorgen te maken.
    Je kan wel bloederige vingers krijgen en eruit zien als een seriemoordenaar, maar dat heeft ook wel zijn charme en is er makkelijk weer af te wassen;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lockhart schreef:
    (...)

    Dat valt wel mee. Als je het boven de wc doet, dan hoef je je niet echt zorgen te maken.
    Je kan wel bloederige vingers krijgen en eruit zien als een seriemoordenaar, maar dat heeft ook wel zijn charme en is er makkelijk weer af te wassen;p


    I'm actually dying :'D this comment.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Overigens, is het net zo makkelijk in te brengen als een tampon?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lockhart schreef:
    (...)

    Dat valt wel mee. Als je het boven de wc doet, dan hoef je je niet echt zorgen te maken.
    Je kan wel bloederige vingers krijgen en eruit zien als een seriemoordenaar, maar dat heeft ook wel zijn charme en is er makkelijk weer af te wassen;p


    Ja, maar dat lijkt me wel gênant als je uit een openbaar toilet komt dan. (:
    Thuis is het oké, maar ik zou me nogal ongemakkelijk voelen om zo buiten te komen, terwijl er allemaal mensen staan te wachten.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zou echt die cup op de grond laten vallen of zo hahaha.

    Ik vind het een nogal vreemd en vies idee, dus ik houd het maar bij tampons...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Patholoog schreef:
    Overigens, is het net zo makkelijk in te brengen als een tampon?


    Je moet het even oefenen, maar daarna duurt het nog maar een paar seconden(:

    Histoire schreef:
    (...)

    Ja, maar dat lijkt me wel gênant als je uit een openbaar toilet komt dan. (:
    Thuis is het oké, maar ik zou me nogal ongemakkelijk voelen om zo buiten te komen, terwijl er allemaal mensen staan te wachten.


    Maar het grote voordeel is dat je hem nauwrlijks hoeft te verwisselen (min. twee keer per dag). Als je het eerst zo goed mogelijk afveegt met wcpapier, is het best te doen(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hey, ik zal mijn vraag maar in dit topic plaatsen, aangezien ik er al een topic over geopend heb. Ik zie dat er heel veel verschillende cups zijn met allemaal verschillende specificaties, maar hoe weet ik nu welke cup het beste bij mij past? Welke cup hebben jullie?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb de Divacup type 1 (denk ik, tenminste de type die voor vrouwen onder de dertig zonder vaginale bevalling zijn)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Perffect schreef:
    Ik zou echt die cup op de grond laten vallen of zo hahaha.

    Ik vind het een nogal vreemd en vies idee, dus ik houd het maar bij tampons...


    This, maar als ik moet kiezen heb ik liever dan nog maandverband dan tampons :/


    26 - 02 - '16