• hi.
    ik heb nog een aantal suggesties in mijn gedachtes en dit is er een van.

    misschien is het een idee om enkel voor de afwezige mods/crewleden een status als " afwezig" in te stellen als diegene een bepaalde periode afwezig is.
    zodat het ook duidelijker is voor de mede user. dan kunnen ze beter een bepaalde periode naar een andere crewlid gaan.

    zelf lijkt het me veel handiger om dat direct in een status te zien i.p.v helemaal naar dit topic te gaan en te kijken welke crewlid nou eigenlijk afwezig is.

    want soms zijn mods/crewleden wel online maar doen ze niet aan (mod)zaken want ze hebben er geen tijd voor door school/werk/familieomstandigheden or whatever

    wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 7:32 ]

    dit is eigenlijk best handig.


    Heaven is a place that we all have

    Lijkt mij eigenlijk ook best handig. Ik denk er eigenlijk nooit aan om daar te kijken als ik iets aan een mod wil vragen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mocht het worden ingevoerd, lijkt het me bij de users zelf ook handig. Ik vind het soms verwarrend dat het maar na 10 minuten uitgaat als iemand offline gaat. Dan weet je nooit of iemand daadwerkelijk online is of maar voor één seconde Quizlet heeft gecheckt.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 9:26 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Mocht het worden ingevoerd, lijkt het me bij de users zelf ook handig. Ik vind het soms verwarrend dat het maar na 10 minuten uitgaat als iemand offline gaat. Dan weet je nooit of iemand daadwerkelijk online is of maar voor één seconde Quizlet heeft gecheckt.

    de afwezig status is vooral handiger als diegene dus op quizlet is. de online status wordt vervangen door de afwezig status. ik denk niet dat je hulp gaat vragen aan een offline crewlid
    tenminste ik niet haha.

    Asker schreef:
    (...)
    de afwezig status is vooral handiger als diegene dus op quizlet is. de online status wordt vervangen door de afwezig status. ik denk niet dat je hulp gaat vragen aan een offline crewlid
    tenminste ik niet haha.


    Nee, ik bedoelde bij de gewone users. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoelde bij de gewone users. (:

    OOOh! ik heb het verkeerd gelezen haha.
    en ja dat zou inderdaad ook een goede toevoeging zijn ^^

    Je kan ook gewoon kijken in de online lijst van crewleden. Als je dan iemand die online is contacteert, dan kan die mod of crewlid in kwestie zelf even zeggen of die er tijd voor heeft of niet. Want als die er geen tijd voor heeft, dan maakt die gewoon achter de schermen een topic aan, neemt iemand het over en krijg je even snel een antwoord. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ergens klinkt het als een goed idee, echter zoals Scandal zegt is daar ook gemakkelijk in de online lijst te kijken en dat ze zelf zeggen of ze bezig zijn of niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.