• Hooi! (:

    Ik ben de laatste tijd compleet radeloos. Voel me futloos, wil niks meer behalve slapen. Wil graag het huis uit maarja, dat gaat niet echt wegens financiele redenen. Hoewel korte tripjes zo eens in de zoveel tijd gelukkig wel mogelijk zijn. Want het geld dat ik niet uit hoef te geven aan mijn accordeonlessen kan ik gebruiken om te sparen voor meetings. Zoals de Rotterdam meeting en volgende week naar Anna toe. (:

    Maar goed. I feel like shit most of the time. Ik voel me waardeloos. Zie het nut er niet van in dat ik besta, want succesvol zal ik toch niet worden. Ik kan niet eens één nummer opnemen met mijn accordeon foutloos. I'm a failure. Een goede toekomst heb ik ook niet voor ogen, en tsja, dat moet natuurlijk veranderen.

    Want zoals mijn ouders doodleuk zeggen; ''Stel doelen in het leven om naartoe te streven en je wordt gelukkig.'' of zoiets. Blabla daar kwam het op neer.
    Maar ik ben het er wel mee eens dat ik wat productiever moet worden. Ik heb een boom van de Xenos die ik wil gaan spuiten en dan figuren op wil gaan airbrushen. Alleen dat moet allemaal buiten in de tuin en met deze kou heb ik daar eigenlijk weinig trek in.

    Ik vroeg me af of jullie suggesties hebben. Ik wil weer dingen doen. Zo loop ik sinds kort wel weer iedere dag met Beauty, onze boerboel. Alleen, ik probeer mijn pa erook bij te betrekken aangezien hij te weinig loopt en hij dat wél nodig heeft met zijn hartproblemen. Maar hij breekt zijn beloftes de laatste tijd nogal veel en niet alleen met het lopen. Maar goed, iedere keer wacht ik op hem waardoor er niks terecht komt van het lopen. Ik denk dat ik hem maar moet laten zitten oid en gewoon zelf moet gaan lopen. But oh well.

    Ik zoek dus dingen om te doen. Dingen om naartoe te streven. Kunnen jullie me helpen met suggesties? Alvast heel erg bedankt. Ik hoop dat dit werkt.

    Liefs
    <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hey Yolanda,

    Dit klinkt best bekend in de oren. Ik persoonlijk heb zelf ook zo een periode gehad en om eerlijk te zijn. Af en toe heb ik het nog steeds dat ik denk dat ik het verpest oid. Het is denk ik normaal om af en toe door zo een periode te gaan in je leven.
    Want alles wat je op dat moment wilde lukt niet en je krijgt maar tegenslagen. Het is kut en je moet een tijdje door de zure appel heen bijten maar binnen een tijdje ga je iets leuks weer vinden wat je wilt doen. Afleiding of iets waarvan je denkt: Dit wil ik! Dan ga je dat ook doen, en dan ga je er ook voor (:

    Verder, keep going! Blijf schrijven, blijf actief! Dat is voor mij het belangrijkste geweest, ga sporten en zet simpele doelen voor jezelf. Bijvoorbeeld: inschrijven bij een sportschool, 1x a 2x per week sporten. Of iig eerst 1x per week.
    Of schrijven, dat je elke dag 1000 woorden behaalt met een verhaal?

    Gewoon kleine doelen (:

    Btw, drie jaar gelden was ik heilig overtuigd dat ik op mezelf kon wonen, een HBO kon halen en een vriendje zou hebben. Guess what, op mezelf woonde faalde keihard, opleiding niet gehaald en dat vriendje.. Nadat hij mij afgezet had op het vliegveld in Portugal heb ik 3 maanden niks van hem gehoord. Je kan je inleven dat ik ook niet echt een glamour tijd had. Plus mijn werk als au pair lukte ook niet. Geloof mij je wilt niet na 2 en een halve week je moeder op bellen of ze je wilt ophalen op Schiphol omdat je ontslagen bent...
    Jup 2 maanden waren echt hel, ik voelde mij nutteloos. Ik kon niks en de bewijsstukken spraken allemaal tegen mijn bestaan. Want ik kon niks.
    Nu (twee jaar later): Woon ik super leuk met mijn vriend :D, HBO opleiding (mwuuh) en heb een super leuk bijbaantje :'D En ik schrijf weer, wat ik merkte in de tijden dat ik ongelukkig was verdween een deel van mezelf. Het eet je op, je vergeet jezelf! Houdt vast aan hoop en dromen, ook al mislukken ze nu. Over 3 maanden, als jij elke dag gaat oefenen met je accordeon speel je iets foutloos. Never give up (:

    Het zijn niet echt doelen, maar ik raad je aan om heel wat DIYs en recepten van Pinterest af te halen. Deze dingen kan je doen als je niks te doen hebt en je begint te piekeren. Als je klaar bent is de kans groot dat je blij bent met het resultaat en je hebt je gedachten voor een tijdje ergens anders gehouden.