• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Saté


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gibbs schreef:
    Wordt The Cursed Child serieus verfilmd in drie delen in 2026? :/ not sure how I feel about it.


    Rowling heeft tot nu toe altijd gezegd dat dit niet gaat gebeuren en op het moment zijn de nieuwe geruchten als het goed is nog niet door haar bevestigd of ontkracht, dus ik heb nog hoop dat het niet waar is en ze gewoon bij haar standpunt is gebleven.


    Happy Birthday my Potter!

    Honger. Meh.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mijn stad heeft echt arrogant kutvolk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En waar ben jij gebleven, zusje? Je was klaar rond 10 uur met je toets en je bent nu pas thuis. *narrows eyes*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb hem gewoon besteld. :'D Ik wil deze dude erg graag cossen en anders zou ik eeuwen dubben om het wel of niet te doen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Morgen ben ik jarig, dan kun je verwachten dat ik vandaag vrolijk ben. Niets van waar, helaas. Deze dag leek eindeloos, echt waar. Ik heb niets anders gedaan dan me vervelen (cat) en zometeen moet ik nog die drie kilometer naar de bushalte. Jeetje.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hahahaha. Ik krijg op mijn kop van mijn vader dat ik niet aan het schrijven was. Oops.


    Happy Birthday my Potter!

    Irritatie meteen van 1 naar een 10 in 1 seconde door jou. lmao.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Denk je nou echt dat ik je bullshit geloof?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo sneu eigenlijk al die mensen die aan het protesteren zijn tegen Trump nu. Verloren is verloren... wat heeft protesteren dan voor een nut. Hypocriet.

    My friend referred to me as her best friend today and I don't think people understand how nice that feels.


    kindness is never a burden.

    Het nieuwe starset album is hemels


    This ain't no place for no better man.

    usernamestruggles tf


    Heaven is a place that we all have

    Trump ziet er uit alsof hij nu al doodgaat van de stress en I'm pretty sure dat Pence botox gebruikt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat wil je nou?