• Hylaa, kijk, ik heb steeds een onvoldoende op geschiedenis op myn rapport. Maar als ik deze keer weer een onvoldoende van dat vak heb, dan mag ik een maand niet meer op de pc. Ik heb 1 goede toets gedaan, maar 1 kaj slechte, met ander woorden, ik heb weer een onvoldoende op geschiedenis. En wy doen geen toesten meer. Nu heb ik heletijd zitten zagen bij die leerkracht voor nog een toets te doen of om my een taak te geven, en ik heb dan ook gezegt dat ik andrs een maand niet meer op de computer mag en da'k doar verslaafd aan ben enzu . Na 15 minuten fzo zagen, heeft hij uiteindelijk toegegeven. Ik mag een opstel schrijven over Chatten in de middeleeuwen. Maar daar heb ik dus totaal geen inspiratie over. Nu heb ik wel eens gedacht een de postduif fzoo . Maar hebben jullie soms nog ideetjes. Of zou iemand voor mij dat willen schrijven fzoo . (A)

    x(H) (K)


    Some people make the world special just by being in it

    zeg dat de postman was vermoord door de vijand en zeg dn dat ze iets nieuws moeste verzinne en toen een mannetje chatten uitvond en zo konden tog de berichten door worden gestuurd(nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wahaa^^
    ik ben ook slecht in Geschiedenis. n.n'

    ö , ik mag tot ik mij beter gedraag maar 1uur per dag op de computer en in het weekend 2uur.Als mijn volgende rapport slecht is mag ik er niet meer op in de week en helemaal niet tijdens de examens.
    Arme Ik
    (huil)


    The soul needs autumn.

    Kan met een postduif xD deden ze dat vroeger? Ik heb in een film gezien dat ze met een paard een brief ging afleveren. [ Al weet ik et neit meer zeker xD] Was ook met geschiedenis :S Vreselijk vak Mja xD
    xxx

    moet het over chatten gaan of een manier van berichten sturen in de middeleeuwe?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    moet het over chatten gaan of een manier van berichten sturen in de middeleeuwe?

    Hm, dat weet ik niet juist. Maar die leerkracht is wel makkelyk! Dus kies maar, de tittel is Chatten in de middeleeuwen! (K)


    Some people make the world special just by being in it

    wa vind je vn mijn idee? xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    zo'n bootschapper geval :O?

    wa vind je vn mijn idee? xD
    haha, heel leuk, ik denk dat ik het er wel in ga verwerken! (K)


    Some people make the world special just by being in it

    Met de ponyexpress

    zo'n bootschapper geval :O?

    Mwaha, ja, kan :D
    Het maakt niet uit, de titel moet Chatten in de middeleeuwen zijn. De rest kies je vrij!


    Some people make the world special just by being in it

    Inderdaad, volgens mij postduiven en boodschappers.
    En ook zo van die borden met belangrijke mededelingen op, op de markt ofzo x'D
    Je had toch ook zo van die mensen die dat dan voorlazen omdat niet iedereen kon lezen, of ben ik fout?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Inderdaad, volgens mij postduiven en boodschappers.
    En ook zo van die borden met belangrijke mededelingen op, op de markt ofzo x'D
    Je had toch ook zo van die mensen die dat dan voorlazen omdat niet iedereen kon lezen, of ben ik fout?

    Haha, kan. Ik weet niets van Geschiedenis (':
    x(H)(K)


    Some people make the world special just by being in it

    Met de ponyexpress

    Njaa, (': Mwaha, hoe zit da dan just ?
    naja, ik weet echt NIETS van geschiedenis!


    Some people make the world special just by being in it

    er waren ook OMROEPERS!:Y)[dat zijn mannen die naar elke straat liepen en riepen wat er ging gebeuren enzo!:P] dat ik omdat er zo eens iemand kwam[jaah helemaal uit het gescheidenis boek gestapt!:P :Y)] nee hoor...da was zo'n man die ons dat kwam uitlegen enzo..

    anyway; Succes!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.