• Yup, na deze dag kan ik zeggen dat ik blij ben om op de bank te zitten. Vandaag ging ik met de trein, mert mam naar Eindhoven, waar we op het station in de Starbucks een kop thee hebben geddronken: nou die was GI-GAN-TISCH! 400 Ml! Gelukkig was het wel lekkere thee en de kleine brownie die er bij zat was ook echt lekker!:3
    Daarna zijn we naar de primark geweest, want dat was onze missie!:Y) Normaal zijn we daar wel minstens twee uur zoet, maar deze keer hebben we niks gepast. Ik ga toch in Eindhoven naar school dus alles wat niet past, kan ik gewoon terug brengen na school! Nou goed normaal vind ik amper wat in de winter collectie, maar deze keer toch 150 euro uitgegeven.='D Wat ik allemaal heb gekocht? Nou dit!:

    Een Harry Potter Hogwarts logo shirt om in te slapen
    Harry Potter Gryffindor Quidditch shirt om in te slapen
    Harry Potter Quote sweater voor thuis op de bank
    Reis koffiebeker
    Sjaal met fluffy voering
    Zwart blousje
    Een grote sporttas
    Een kleine tas
    Drie keer vier paar sokken
    Een kabel gebreide jurk
    Fleece kruik
    Elastiekjes
    Kerstpapier
    Pak met twee fleece sokken'

    en ik vergeet nog dingen volgens mij.='D


    Daarna zijn we bij de La Place wezen lunchen met heerlijke broodjes, waarna we nog heel wat andere winkeltjes hebben afgestruind waaronder de Kiko. Hier heeft mam haar oogpotloden aangevuld met drie stuks, waar je dan een gratis lipstick bij kreeg!:3

    Uiteindelijk hebben we de trein terug naar huis genomen en zijn we nog langs de Mac Donalds gegaan (lang leven mijn leven!:3) en nu zit ik thuuuuiiiiiis.
    Kwamen we thuis we dachten mijn broer en vader aan te treffen....maar die bleken er ook opeens tussen uit geknepen te zijn.x'D En mijn moeder en ik maar gniffelen dat we stiekem Mac Donalds waren gaan eten...(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat klinkt echt als een hele leuke dag! I'm happy for you. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ohh, leuk! Ik wil ook HP kleding!:o


    Queer zijn is gewoon alles

    Klinkt als een super leuke dag!!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    @Yolanda, was het ook.c=
    @Jarneeee: You cannnn, moet je gewoon naar de primark gaan.c= So much Harry Potterrrr.<3
    @Sribe: Yess!;3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    @Yolanda, was het ook.c=
    @Jarneeee: You cannnn, moet je gewoon naar de primark gaan.c= So much Harry Potterrrr.<3
    @Sribe: Yess!;3


    Voor jongens hebben ze dus echt gewoon niks. ;c Mitchell wilt ook altijd iets leuks, maar hij kan daar nooit wat vinden. Ik heb het altijd andersom, ze hebben daar voor jongens fanmerch die ze niet voor meisjes hebben en die ik wil, haha.

    Maar dat klinkt als een gezellige dag! Het is altijd leuk om zoiets met je moeder te doen.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Voor jongens hebben ze dus echt gewoon niks. ;c Mitchell wilt ook altijd iets leuks, maar hij kan daar nooit wat vinden. Ik heb het altijd andersom, ze hebben daar voor jongens fanmerch die ze niet voor meisjes hebben en die ik wil, haha.

    Maar dat klinkt als een gezellige dag! Het is altijd leuk om zoiets met je moeder te doen.


    Vreemd. Mijn eerste HP shirt komt van de mannen collectie van de Primark in Eindhoven!;'D Daarna nooit meer iets gezien inderdaad, hmmm.=/

    &Ja was leuk, hadden we wel weer eens nodig.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat klinkt echt super gezellig.


    ©1998

    Gun je ons foto's van je spullen? :Y)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    ooooooooooooooooh eindhoven is echt een vet leuke stad om te shoppen! Vind het echt de leukste stad om een dagje te gaan shoppen, haha. Er zitten zoveel winkels die we hier in de buurt niet hebben (zoals Primark, de SoLow en nog allemaal andere leuke winkeltjes). Klinkt als een gezellige, geslaagde dag!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Debbaut schreef:
    Ohh, leuk! Ik wil ook HP kleding!:o


    Ondanks dat ik al een shirt heb asdfghjkl. Je kan nooit teveel HP spullen hebben T_T


    26 - 02 - '16

    Scintillare schreef:
    Gun je ons foto's van je spullen? :Y)


    Oooh, misschien morgen even doen!:3 Moet ze toch nog even passen.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    ooooooooooooooooh eindhoven is echt een vet leuke stad om te shoppen! Vind het echt de leukste stad om een dagje te gaan shoppen, haha. Er zitten zoveel winkels die we hier in de buurt niet hebben (zoals Primark, de SoLow en nog allemaal andere leuke winkeltjes). Klinkt als een gezellige, geslaagde dag!


    Trueee, alleen heel veel winkels zoals de SoLow wilt mam niet heel lang in blijven hangen dus ja.='D Was gelukkig hoe dan ook leuk!;3


    You were born original, don't die as a copy.

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ondanks dat ik al een shirt heb asdfghjkl. Je kan nooit teveel HP spullen hebben T_T


    Truueee, een paar van me sokken was ook nog Harry Potter.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Lekker geslaagd! En wat lekker dat je moeder dit kan doen! Klinkt alsof het goed gaat met haar ^^


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Lekker geslaagd! En wat lekker dat je moeder dit kan doen! Klinkt alsof het goed gaat met haar ^^


    Jaaa! En nou ja, hmmm goed goed. Ze moesten twee weken eerder stoppen met de chemo omdat ze last had van haar voeten en handen die tintelen en gevoelloos begonnen te worden en dat kan blijvend zijn, dus nog meer kan echt schadelijk worden. Aan de andere kant, we hebben deze week echt veel gedaan en ze houd het inderdaad allemaal goed uit. We nemen wel regelmatig pauze, maar ik krijg mijn mams langzaam terug, al zal het nooit helemaal het zelfde zijn/pink]


    You were born original, don't die as a copy.