• Hylaa, kijk, ik heb steeds een onvoldoende op geschiedenis op myn rapport. Maar als ik deze keer weer een onvoldoende van dat vak heb, dan mag ik een maand niet meer op de pc. Ik heb 1 goede toets gedaan, maar 1 kaj slechte, met ander woorden, ik heb weer een onvoldoende op geschiedenis. En wy doen geen toesten meer. Nu heb ik heletijd zitten zagen bij die leerkracht voor nog een toets te doen of om my een taak te geven, en ik heb dan ook gezegt dat ik andrs een maand niet meer op de computer mag en da'k doar verslaafd aan ben enzu . Na 15 minuten fzo zagen, heeft hij uiteindelijk toegegeven. Ik mag een opstel schrijven over Chatten in de middeleeuwen. Maar daar heb ik dus totaal geen inspiratie over. Nu heb ik wel eens gedacht een de postduif fzoo . Maar hebben jullie soms nog ideetjes. Of zou iemand voor mij dat willen schrijven fzoo . (A)

    x(H) (K)


    Some people make the world special just by being in it

    jahh als gij nh voor gaat zal ik u is een idee geven se xd
    Het Mijn-voet-in-uw-gat-idee xd

    Maii godd verder seut xd


    We'll never be as young as we are tonight

    he meis alles wat ik van de middeleeuwen weet zijn de omroepers, kwamen meestal in de stad met een belangrijke mededeling. Boodschappers die te paard kwamen en gingen daar werd een brief door gebracht de eerste postbode dus. Minderbelangrijke brieven werden met de "luchtpost" idd een postduif gedaan. Roddels die juist eigenlijk vaak door chatten wordt gedaan xD werden door troubadours (bezongen) ze vertelde het verhaal in zang waardoor het vermaak was.


    muziek altijd overal

    Doe je eigen huiswerk. Wij zijn geen loopjongens.


    Bored.

    Doe je eigen huiswerk. Wij zijn geen loopjongens.

    We kunnen toch helpen ?
    En als je het hebt gemaakt, wil je het dan hier op quizlet zetten. Én als ik ook is zoiets moet maken, mag ik het dna lenen ? =P
    Ik denk dat dat van die computer en zoo wel leuk is ! =D

    Tfoe! En dn iss mn ergste vak nu toch wél geschiedenis zkr x'D

    <3

    Tsja vroeger stuurden ze vooral brieven maargoed dat zeggen hier wel meerdere x]

    Whaha, in de 1e klas had ik ook telkens onvoldoendes. Maar nu heb ik een andere leraar, en die is heel aardig en kan goed uitleggen. En nu heb ik alleen nog maar cijfers rond de 7/8. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.