• ... dat ik hier eergisterenavond vier jaar lid was. Daarmee maak ik me ook net de bedenking dat dat met een dag verschil ongeveer exact Obama's laatste termijn als president was, en met die ontdekking kijk ik nu uit naar het moment dat ik mijn lidmaatschap verdubbeld heb en dat ik dan hetzelfde kan zeggen over Trump. (krul)

    Even alle politiek terzijde, dit zou één of ander festijn moeten zijn, dus bij deze geef ik jullie virtuele fruittaart (dat doet mij toch altijd denken dat ik gezond ben, want met de suiker houden we natuurlijk een stuk minder rekening dan met het het fruit en alle slecht-voor-je-lijn-bewaarmiddelen die ze erin gespoten hebben)! Hoe gaat het met jullie op deze mooie, toch een beetje zonnige dag? (=



    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben lekker huiswerk aan het maken!
    :D


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Nog gefeliciteerd met je 4-jarig lidmaatschap! (yeah) Ik zou het zelf ook vergeten, hoewel ik mijn 5 jaar toch wel wil vieren, als ik het onthoud, haha!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Gefeliciteerd! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gelukkige verjaardag! Ik ben blijkbaar twee weken geleden verqjaard.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Proficiat! *O*
    Ik ben binnenkort vijf jaar lid, joepie. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd! *O*
    Ik vergeet ook steeds de dag dat ik weer een jaartje langer lid ben. (:


    Take me to wonderland