• Hebben jullie kerstdorpjes staan thuis? Ikzelf vind ze altijd zo gezellig staan, het brengt echt helemaal de kerstsfeer binnen.
    Ik ben benieuwd :)

    Dit is de mijne:


    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 17:34 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Wij hebben ze zojuist weggegeven aan een andere familie want onze katten terroriseren het dorpje toch altijd :W

    Maar jouwe ziet er erg schattig uit!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 17:31 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Schott schreef:
    Wij hebben ze zojuist weggegeven aan een andere familie want onze katten terroriseren het dorpje toch altijd :W

    Maar jouwe ziet er erg schattig uit!

    Dankjewel :)
    Wat jammer, maar helaas niets aan te doen.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Wat mooi! ^^

    Wij hebben zoiets niet helaas, maar anderzijds hebben we er ook geen plaats voor. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leukk wij hebben het zelf ni :c


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Leuk! Wij hebben ook van die huisjes en een treintje thuis! Vroeger legden we die altijd rondom de kerstboom aan, maar de laatste jaren is iedereen in huis daar veel te lui voor. :')


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Cute! (:


    And then we'll see it.

    Wij hebben hem kleiner gehouden dit jaar.
    Normaal hebben we altijd twee kasten een het dressoir vol met bergen, huisjes, kerkjes, torens en een kasteeltje... xD
    Ditmaal hebben we enkel twee bergjes, een aantal huisjes, de Zwolse Peperbus en het kerkje (': Zal binnenkort wel eens foto's posten.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wij hebben hem kleiner gehouden dit jaar.
    Normaal hebben we altijd twee kasten een het dressoir vol met bergen, huisjes, kerkjes, torens en een kasteeltje... xD
    Ditmaal hebben we enkel twee bergjes, een aantal huisjes, de Zwolse Peperbus en het kerkje (': Zal binnenkort wel eens foto's posten.
    Leuk ben benieuwd!


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~