• Ik kon echt geen cover voor mezelf maken (hebben jullie daar ook last van?), dus schakel ik jullie hulp in!

    Ik wil graag een cover voor mijn Patronus op Hogwarts verhaal. Het gaat over Meredith, een meisje van dertien jaar. Ze gaat voor het eerst naar Zweinstein in het tweede jaar. Daar heeft ze naast de instroomproblemen ook nog te maken met een vreselijk schoolhoofd. *Ik dacht aan een soort Gladianus Smalhart als schoolhoofd, zouden jullie dat leuk vinden?*

    Titel: Patronus op Hogwarts, ook eentje graag zonder titel
    Username: Nee, die hoeft er niet op
    Sfeer: Magisch, ook een beetje "koel"
    Afbeeldingen: Hogwarts moet er op, maar het belangrijkste is het Ravenklauwlogo, Hufflepuff moet ook zichtbaar zijn, maar minder.. De "patronusmist" als je snapt wat ik bedoel. Geen dier, alleen de witte vlagen. Als je wilt nog een toverstok, dat hoeft niet persé.
    Deze plaatjes, als je betere hebt is het ook goed!

    1
    2 en dan hiervan alleen dat ding voordat het dier eruit komt. Dit kan je ook weglaten, mocht het daardoor lelijk worden.
    3
    Horizontaal of verticaal? Verticaal

    Ik hoop dat jullie hier wat kunnen!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 21:51 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hmm, als je wat plaatjes dropt die je graag op je cover wil dan wil ik wel iets proberen!


    -Lily Evans-

    LiIy schreef:
    Hmm, als je wat plaatjes dropt die je graag op je cover wil dan wil ik wel iets proberen!


    Gedaan! Zijn er nog andere mensen die iets willen proberen?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Tried something fast c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    Tried something fast c:



    Die patronusmist is echt precies wat ik in gedachten had! Kan je het hufflepuff logo misschien weghalen, en de titel in het midden zetten? Hij is echt prachtig!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.


    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 10:22 ]


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:




    Oeh! Ook heel erg mooi! Dit wordt lastig kiezen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik wil wel eens proberen! Ga straks aan de slag! c:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 10:29 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zal eventjes de aanpassingen maken.

    EDIT:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 11:58 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw! heel mooi!!!!!!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:
    Wauw! heel mooi!!!!!!

    Er kan nog altijd iets aangepast worden, ik hou namelijk het programma open tot jij zegt dat het niet meer nodig is c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn allereerste cover ooit, haha :'D hij is echt brak en lang niet zo mooi als de rest, maar ik wou hem toch even posten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Plisetsky heel erg bedankt, ik heb gekozen voor jouw cover! Ik heb helaas niks om aan je te geven, maar uiteraard zal je naam worden vermeld. Frodo en Wervelwind, heel erg bedankt voor de moeite!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:
    Plisetsky heel erg bedankt, ik heb gekozen voor jouw cover! Ik heb helaas niks om aan je te geven, maar uiteraard zal je naam worden vermeld. Frodo en Wervelwind, heel erg bedankt voor de moeite!

    Dat geeft helemaal niets hoor; ik doe het omdat ik het leuk vind om te doen c: Ik ben maar al te blij dat je het mooi vind!


    — Inner peace, it's hard to find. —