• MIAMI SQUARE

    Miami is een stad van extremen. In deze RPG volgen we een groep jongeren met enorme dromen. Zij wonen in deze fantastische stad en zijn hard op weg om deze uit te laten komen, maar in de tussentijd moeten ze natuurlijk wel ontspannen. Dat gebeurd op Aston Square, een enorm plein waar je allerlei uitgaansgelegenheden kunt vinden. Deze jongeren hebben niets met elkaar gemeen, behalve dat ze altijd op dezelfde plek uitgaan.

    Regels
    - OOC gaat tussen haakjes.
    - Meld het als je een tijdje niet kunt posten
    - 16+ is toegestaan, maar meld het wel even boven je post
    - Topics worden alleen door mij en Steph geopend.

    Jongens:
    - Dean Adam Jackson - Clowder - Model
    - Alex Pennington - Tilikum - Acteur
    - Saide Aurelian Kyan - Meixue - Schrijver/auteur
    - Tyler Jay Lopez - Cotrona - Acteur
    - Dale Langford - Tolstoy - Model
    - Theodore “Theo” Philips - Mw0 - DJ
    - Sean Jeremiah Alvarez - greenlight22 - Kunstenaar

    Meisjes:
    - Elaine "Lainey" Ruskin - Tolstoy - Danseres
    - Tallulah Cassidy Fowler - Granian - Films & schrijven
    - Leya Thompson - Brinvi - ?
    - Emma Michaelson - Perffect - Schrijfster films & boeken
    - Samantha 'Sami' Douglas - Cotrona - Zangeres
    - Avery Saélihn Phelan - Cahira - Danseres
    - Sarah Cohl - Tubbietoost - ?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 16:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT ^^

    Kent iedereen elkaar al, of kunnen er ook sexy escapades komen tijdens het uitgaan?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    In principe kennen ze elkaar nog niet echt. Misschien hebben ze wel eens een praatje gemaakt tijdens het uitgaan of elkaar in het voorbijgaan gezien, maar echt innige vriendschappen zijn er nog niet. Vooral omdat het veel leuker is om die tijdens de RPG te laten ontstaan! (:
    Dus misschien kent jouw personage 3 meiden wel van gezicht, vond ze één jongen wel erg leuk en heeft de rest nog nooit ontmoet. Bijvoorbeeld!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Tilikum schreef:
    In principe kennen ze elkaar nog niet echt. Misschien hebben ze wel eens een praatje gemaakt tijdens het uitgaan of elkaar in het voorbijgaan gezien, maar echt innige vriendschappen zijn er nog niet. Vooral omdat het veel leuker is om die tijdens de RPG te laten ontstaan! (:
    Dus misschien kent jouw personage 3 meiden wel van gezicht, vond ze één jongen wel erg leuk en heeft de rest nog nooit ontmoet. Bijvoorbeeld!


    En vrienden waarmee je uitgaat dan? Of mag je die gewoon zelf bedenken?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    En vrienden waarmee je uitgaat dan? Of mag je die gewoon zelf bedenken?


    Ik vind het niet erg als je hier iemand kiest om mee uit te gaan, of die zelf bedenkt. Ik wil alleen voorkomen dat er straks al een heleboel relaties zijn afgesproken en de laatsten bijvoorbeeld een beetje buiten de boot vallen. Zo ben ik er persoonlijk geen fan van om nu al af te spreken dat personage A later een relatie gaat krijgen met personage B. Een vriendschap moet kunnen, natuurlijk (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tilikum schreef:
    (...)

    Ik vind het niet erg als je hier iemand kiest om mee uit te gaan, of die zelf bedenkt. Ik wil alleen voorkomen dat er straks al een heleboel relaties zijn afgesproken en de laatsten bijvoorbeeld een beetje buiten de boot vallen. Zo ben ik er persoonlijk geen fan van om nu al af te spreken dat personage A later een relatie gaat krijgen met personage B. Een vriendschap moet kunnen, natuurlijk (:


    Oké leuk!

    En ik had nog een ideetje, als je het niks vindt hoor ik het graag:
    Ik zoek voor Emma een man waarmee ze al eens heeft gezoend (en eventueel meer) die ze dan weer tegen kan komen (wat eventueel ongemakkelijk kan zijn als ze net met een ander staat te bekken).


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    mijnenene toàpzieks

    want mt is basic

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 19:17 ]


    Heaven is a place that we all have

    Saide is cute en wat een vette naam!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Saide is cute en wat een vette naam!


    haaaaa thanks!!

    hij is ook ready to mingle (wbw)
    zelfs schrijvers willen avonturen


    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    (...)

    haaaaa thanks!!

    hij is ook ready to mingle (wbw)
    zelfs schrijvers willen avonturen


    Oeh la la
    En Emma werkt bij een uitgeverij dus misschien wel een goed contact om te mingle-en haha. :Y)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mt. Ik ga zo aan mijn rol beginnen (:


    This ain't no place for no better man.

    Perffect schreef:
    (...)

    Oké leuk!

    En ik had nog een ideetje, als je het niks vindt hoor ik het graag:
    Ik zoek voor Emma een man waarmee ze al eens heeft gezoend (en eventueel meer) die ze dan weer tegen kan komen (wat eventueel ongemakkelijk kan zijn als ze net met een ander staat te bekken).


    Hm, ik heb nog even gevraagd aan Steph wat zij ervan vind (is ook haar RPG!) maar ik vind het in principe prima. Zo lang je maar niet meteen afspreekt dat ze later ook gaan daten, snap je? Dat je haar toekomst al vast legt, zeg maar. Dat ''claimen'' vind ik nooit zo fijn. Je ziet wel hoe het in de RPG gaat lopen :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tilikum schreef:
    (...)

    Hm, ik heb nog even gevraagd aan Steph wat zij ervan vind (is ook haar RPG!) maar ik vind het in principe prima. Zo lang je maar niet meteen afspreekt dat ze later ook gaan daten, snap je? Dat je haar toekomst al vast legt, zeg maar. Dat ''claimen'' vind ik nooit zo fijn. Je ziet wel hoe het in de RPG gaat lopen :"D


    Dat begrijp ik! Dat hoeft ook niet. Tof!

    Dus :Y)
    Wie wil Emma herkennen van een sexy avondje (mag dat ze naar huis zijn gegaan, of het toilet op zijn gegaan)?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb er nu heel veel zin in hihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.