• Dus het is mij al een paar keer voorkomen, maar ik heb een story van ongeveer 100 hoofdstukken en dan ben ik op zoek naar een klein detail. Voordat ik dat kleine detail heb gevonden, moet ik dus al die 100 hoofdstukken doorzoeken als ik niet (ongeveer) weet waar het staat. Als ik nu een trefwoord kan intikken die enkel zoekt binnen de hoofdstukken van mijn story is dat veel sneller.
    Het lijkt misschien triviaal, maar ik het is mij al een paar keer overkomen. Of is er mogelijkheid dat ik op een andere manier kan doen?
    Wat vinden jullie?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kan he het niet via je document zoeken, als he via word schrijft? Of via google drive/one drive als je het daarin als backup hebt?
    Of is het voor iets in het verhaal veranderen, bijv als je een foutje in je document tegenkwam en die op Q ook wil aanpassen?

    Als het dat laatste is, zou het wel handig zijn. Ik verander vaak foutjes in mijn hoofdstukken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 16:41 ]

    Goh, de enige manier waarop het nu mogelijk is, is als je een back-up van jouw creaties maakt via de GM-functie. Dan staat alles mooi onder elkaar. Dan kan je gewoon ctrl+f doen.
    Volgens mij is er momenteel geen andere manier dan ieder hoofdstuk apart af te gaan.

    Ik weet niet of deze suggestie iets is waar veel mensen baat bij zouden hebben?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als ik iets zoek, vind ik het eigenlijk altijd snel terug, maar dat komt doordat ik mijn story onderverdeeld heb in delen en dan nog eens in onderdelen binnen die delen, ik weet altijd in welk deel iets staat en zo vind ik snel het specifieke nummer/hoofdstuk terug.
    Ik kan me echter wel inbeelden dat mensen die gewoon nummeren er last van kunnen hebben. Ik heb het dus zelf niet perse nodig, maar ik ben wel voor. Mocht het er niet komen, kan je je story misschien ook opdelen - het helpt mij in ieder geval.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind het wel een handig idee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Byrne schreef:
    Ik vind het wel een handig idee.

    Ik op zich ook, het lijkt me wel een goede suggestie


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis