• Het LJH is nog steeds dicht geloof ik.... So, hello again! :'D

    Ik heb een suuuuuuper leuke broek gevonden online. Een rode ruit, lange broek! Hoewel het volgens mij een legging gaat worden... Want China eh, haha. Maar goed, ik heb deze broek nog niet besteld though. Want ik heb mijn kledingkast uitgeruimd en heb nu niets om boven die broek dan te gaan dragen. Tot ik laatst een super leuk shirtje tegenkwam bij de Kik! Het was wit met zwarte sterren (was er ook in zwart met witte sterren en grijs me zwarte sterren) en een suuuuper lekkere stof. En ook nog eens een lang shirt, wat ik wel nodig heb met mijn lange bovenlichaam. Maar, je raad het misschien wel, ik heb 'm niet gekocht! Komt omdat ik al andere aankopen had gedaan die dag qua knutselspulletjes, en dus vond ik het niet handig om nog meer geld uit te geven.
    Maar nu heb ik wel spijt, en voorlopig kom ik niet meer bij de Kik en bestellen vind ik net een fractie te duur though, wegens de verzendkosten. :c

    Waar heb jij spijt van dat je het niet hebt gekocht?


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik ben bij de laatste Koningsdag stalletjes afgegaan in Amsterdam en achteraf had ik toch wel spijt dat ik aan sommige verkopers niet gevraagd heb wat bepaalde dvd's kostten, om ze vervolgens wel/niet te kopen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Een prachtig kleed dat onlangs zag hangen! Echt zonde.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik heb meestal geen spijt dat ik iets niet heb gekocht. Wel was er een mooi t-shirt die ik had gepast in Primark en heb ik die gepast in de pashokjes. Het bleek te klein te zijn dus heb ik ze bij het personeel van de pashokjes afgegeven. Wel vond ik die heel mooi en wilde die dan wel in mijn maat gaan halen, maar kon hem in die grote Primark niet meer terugvinden.. D: Het t-shirt dat ik bij de pashokjes afgaf, was al weer weg. Dus ik kon het personeel niet tonen elk t-shirt ik bedoelde. (Aan de hand van de beschrijving dachten ze dat het eentje was die al uit de collectie was en ik mogelijk de laatste had.)

    Een topic is leuker dan een LJH-post. Zorgt voor meer activiteit op het forum!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 12:00 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik was laatst in Amsterdam bij een winkeltje die we dus niet in de stad hebben waar ik woon. Ik had daar echt een hele mooie broek gevonden maar hij was net iets te groot in maat S (normaal heb ik M, echt apart), dus ik wilde een XS maar die was er niet meer... Ik baal uiteindelijk toch wel dat ik de S niet had genomen want zo veel te groot was hij nou ook weer niet.......... Nu kan ik zo'n broek nergens meer vinden :(


    Treat people with kindness

    Ik had ook eens - toen ik geen geld had - heel vaak leuke shirtjes en truitjes gezien die ik dan wilde, maar niet kon betalen. Poor me. Literally. ;«


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit heb ik ook eens gehad. Zo'n waardeloos gevoel is dat D:


    26 - 02 - '16

    Op vakantie een paar maanden terug, ook van een shirt wat ik een plaatselijk winkeltje zag hangen, maar toen niet kocht.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik bestel al mijn dingen via nederlandse sites omdat ik geen zin heb in gedoe met verzendingen(+verzendkosten!) en alles wat ik niet met ideal kan doen voor mij al teveel moeite is lmao.
    Als ik er zo over nadenk, kan me niet herinneren wanneer ik spijt heb gehad van iets wat ik niet gekocht heb.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ohmygod, ik weet over welk shirtje je praat.

    Ik zag dus bij de Kik een wit shirt met zwarte sterren (was er ook in zwart met witte sterren enzo) en ik paste 'm, maat 42 was veel te groot (meestal moet ik 44 of soms zelfs 46 pakken dus dat was echt strange), maat 40 was er niet, maat 38 wel, nou, gepast, paste perfect (whooooooot), maar helaas, er zat een gat in en een shirt kopen met een gat er in doe ik niet (zelfs niet als ik er korting op zou krijgen) omdat je er gewoon weinig mee kan...

    Maar ik baal ook dat ik 'm niet heb gekocht, idd.
    Kan je bij de Kik bestellen dan? Wist ik niet.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een mooi lang kleedje in de urban outfitters.
    Hij hangt er nog steeds. Maar om een uur te gaan reizen naar Antwerpen
    doe ik niet. Wat ik wel nog zou kunnen doen is bestellen :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb er wel spijt van dat ik het bikinibroekje dat bij mijn bikinitopje past niet eens geprobeerd heb. Ik droeg altijd alleen maar bikinibroekjes met pijpjes, maar nu, een jaar later, wil ik toch wel eens wat anders proberen, alleen is het broekje dat bij het topje past natuurlijk niet meer te krijgen.
    Ik heb ook weleens dat ik bijvoorbeeld iets zie wat ik wel leuk vind, maar waarvan ik dan twijfel om het te kopen en dat ik uiteindelijk een paar dagen/weken later toch nog terugga om het te kopen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."