• Minous.
    Zoals sommige van jullie al weten zijn wij thuis al enkele weken op zoek naar een nieuwe poes. Het is eindelijk gelukt en vandaag heeft mijn vader onze nieuwe poes opgehaald.
    Minous is een Maine coon / heilige Birmaan kruising van 3 jaar oud.
    We hebben helaas wel de pech dat ze net vandaag krols is geworden.






    Ik ben nog wakker omdat ik verantwoordelijk ben voor haar en dus de komende nachten op de bank slaap.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ze is zo mooooi!

    Wat is ze schattig en fluffy!


    26 - 02 - '16

    awwh wat lief! Ik ben blij dat je jullie nieuwe kat gevonden hebben en ze is inderdaad erg cute!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hopelijk hebben jullie veel plezier samen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aaah wat leuk! Als het een meisje is maakt het helemaal niet uit dat ze krols is, dan krijgen jullie superlieve kittens! Als je dat wil in ieder geval hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh wauw, wat is ze mooi en fluffy (bloos)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Eledhel schreef:
    Aaah wat leuk! Als het een meisje is maakt het helemaal niet uit dat ze krols is, dan krijgen jullie superlieve kittens! Als je dat wil in ieder geval hahaha

    We zouden wel willen, maar ze kan zelf geen melk aanmaken, dus dan wordt het flesvoeding en aangezien ik over 6 maanden uit huis ga .


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ahw! Mooi beestje, maine coons zijn zulke mooie en lieve katten(H). Wij hebben helaas een van onze main coons in moeten laten slapen afgelopen week.


    The world is a book and I will read it

    Iemand nog tips voor het laten wennen aan een kattenbak?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Iemand nog tips voor het laten wennen aan een kattenbak?

    Elke keer als je kat gaat plassen /poepen moet je haar naar de kattenbak brengen en haar er opzetten. Volgens mij hebben wij het zo ook met onze kat gedaana


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Update:
    Ze is nu 2 dagen bij ons en ze heeft iedereen voor zich gewonnen.
    Ze wordt steeds nieuwsgieriger en ze is super aanhankelijk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat een fluffy beestje. (bloos)


    Ik wil een tuin vol egels

    Nog een update omdat ik helemaal gek op haat ben;
    Ze is nu ong 1,5 week bij ons en het gaat hartstikke goed. Ze is helemaal kattenbak zindelijk en is steeds meer aan het onderzoeken in ons (beste grote) huis. Ik neem haar elke dag een paar uurtjes mee naar mijn kamer en dat vindt ze heel gezellig. Ze ligt nu ook lekker naast me op bed. Als jullie het leuk vinden kan je via mijn insta @sterreliza heel veel leuke foto's van haar vinden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oooooh ze is zo mooi. *.*


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.