• Ik vroeg me af of er meer mensen op quizlet fan zijn van Celblok H? Daarnaast is mijn volgende vraag of er ook interesse is naar stories over deze serie of een bepaald personage uit deze serie.

    Let me know! :)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 21:04 ]


    ~

    Ik volg het sinds vorige week, haha. Het leek me nooit zo leuk maar mijn moeder volgt het wel al sinds het begin. Vorige week keek ik toevallig mee en ik vind het toch wel erg leuk! Of ik een story zou lezen weet ik niet. Misschien wel als ik het langer volg.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Livsnjutare schreef:
    Ik volg het sinds vorige week, haha. Het leek me nooit zo leuk maar mijn moeder volgt het wel al sinds het begin. Vorige week keek ik toevallig mee en ik vind het toch wel erg leuk! Of ik een story zou lezen weet ik niet. Misschien wel als ik het langer volg.


    Je kunt alle afleveringen van de vorige 3 seizoenen gratis terug kijken online! Is echt mega spannend en je blijft kijken, haha!


    ~

    Poldark schreef:
    (...)

    Je kunt alle afleveringen van de vorige 3 seizoenen gratis terug kijken online! Is echt mega spannend en je blijft kijken, haha!

    Dat ga ik zodra ik tijd heb ook zeker doen!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Livsnjutare schreef:
    (...)
    Dat ga ik zodra ik tijd heb ook zeker doen!


    Heb ik afgelopen week gedaan! Kreeg vorige week maandag opeens de drang om alles terug te kijken. Had toen de serie begon in 2014 eigenlijk alleen de 1e aflevering gekeken. Maar ben nu weer helemaal bij en klaar voor aflevering 4 van seizoen 4 morgen avond! :)


    ~

    Brinkhorst haar verhaallijn vind ik wel erg tegenvallen, en veel te voorspellend.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik ben vaste kijker vanaf seizoen 1 aflevering 1!! stiekem trots op en als het een goed verhaal is zou ik t wel lezen ^.^

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 11:58 ]


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    Ik ben vaste kijker vanaf seizoen 1 aflevering 1!! stiekem trots op en als het een goed verhaal is zou ik t wel lezen ^.^


    En als het verhaal over Altan Cetin zou gaan? Hij heeft behoorlijk veel megemaakt in de seizoenen wat te gebruiken is, en dat heeft me toch op een idee gebracht! Hij is sws mn favoriet:$


    ~

    Poldark schreef:
    (...)

    En als het verhaal over Altan Cetin zou gaan? Hij heeft behoorlijk veel megemaakt in de seizoenen wat te gebruiken is, en dat heeft me toch op een idee gebracht! Hij is sws mn favoriet:$


    Ooeeh zou wel interessant zijn!
    ik w8 nog steeds op het moment dat hij en suus zoenen 😂


    ~My Mind Is Free~