• Okee nu iedereen er toch over bezig is. Waarom zijn bijna alle TH series zo standaard? Er gebeurt 1x wat en steeds vaker en meer. Ze komen ze tegen op vage manieren. Het word echt een droompje. Kijk eens naarde quiz Xx…Im A Vampire… xX die is hartstikke leuk. Die heeft een goede verhaal lijn. Daar zoen je heel veel. Maar emt bijna iedereen wel omdat dat gewoon bij Vampier zijn hoort. Ze heeft het 1 x met Kisten gedaan ergens rond de 60 ofzo? Das lekker laat. En ze is al wel bij 212(mss al wel veder) en eht is maar 1 x gebeurt. Trouwens, alle is zo depresief:S Alles heeft te maken met; zelfmoord, iemand verliesen, snijden ect ect ect Nou een beetje drama en depressie okee… Maar zo veel en altijd? En ook altijd dat je verkracht wordt. Man als iemand dat leest wie dat is overkomen?! Dat zou die persoon mss wel hartstikke veel pijn doen. Weetje op het begin van quizlet wa sik helemaal verslaaft aan die quizjes maar ik ben eens gaan nadenken. De eerste quizjes die je maakt zijn zo standaart. Maar begin dan weer een nieuwe? Als ze rond deel 3 ofzo nog steeds so saai en standaart zijn neem ikd e moeite niet eens ze te lezen. Niet verkeerd bedoelt maar eht is best wel irritant dat het meestal geen Gewoon nederlands is. En dna ook zo slechte verhaal lijn… Dan heb ik geen zin meer in quizen over Th terwijl die juist leuk zouden moeten zijn.


    Wat vinden Julie?

    Xxx Michelle

    p.s wie doet dat en gaat er wat ana doen? Of doet het al?

    2 x hetzelfde topic.[/slotje]


    Give me a long kiss goodnight