• Ik word tegenwoordig iedere ochtend wakker met een beetje meer angst voor het nieuws. Hoewel ik geen idee heb hoe het voelt om bedreigd te worden in de vrijheid van je bestaan, vind ik het zo erg wat er in de wereld aan het gebeuren is. Daarom dit. Ja.


    Wauw. Ik ben er stil van.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik had het eerst gelezen zonder de tekst onder de spoiler knop te bekijken. Toen ik op de spoiler klop klikte en het gedicht daarna opnieuw las, was het effect echt 10x groter. Ik vond het al een mooi gedicht de eerste keer dat ik het las, maar na die tweede keer ben ik toch wel even sprakeloos. ♡


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik had het eerst gelezen zonder de tekst onder de spoiler knop te bekijken. Toen ik op de spoiler klop klikte en het gedicht daarna opnieuw las, was het effect echt 10x groter. Ik vond het al een mooi gedicht de eerste keer dat ik het las, maar na die tweede keer ben ik toch wel even sprakeloos. ♡


    Dankjewel <3 Haha, daarom staat het ook onder de spoiler. Ik wil altijd eerst zelf over een betekenis na kunnen denken voordat-ie me verteld wordt (:

    Wervelwind schreef:
    Ik had het eerst gelezen zonder de tekst onder de spoiler knop te bekijken. Toen ik op de spoiler klop klikte en het gedicht daarna opnieuw las, was het effect echt 10x groter. Ik vond het al een mooi gedicht de eerste keer dat ik het las, maar na die tweede keer ben ik toch wel even sprakeloos. ♡


    Ik had dit zonder de spoiler te lezen. Ik moest direct aan kranten e.d. denken.

    Heel mooi en héél pakkend!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wervelwind schreef:
    Ik had het eerst gelezen zonder de tekst onder de spoiler knop te bekijken. Toen ik op de spoiler klop klikte en het gedicht daarna opnieuw las, was het effect echt 10x groter. Ik vond het al een mooi gedicht de eerste keer dat ik het las, maar na die tweede keer ben ik toch wel even sprakeloos. ♡


    Precies dit. Super mooi gedicht!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heel erg mooi. Erg knap hoe je in zo weinig woorden zoveel indruk kunt maken. Het is inderdaad iets om even stil van te worden, zoals de mensen hierboven zeggen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sprakeloos, net als veel anderen..


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Wow. Ik weet gewoon niet wat ik moet typen, dus ik ben (net als veel anderen) sprakeloos...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Dankjewel voor jullie mooie woorden allemaal. Het was heel erg lang geleden dat ik nog een gedicht had geschreven, dus vind het erg leuk om deze reacties te krijgen (:

    Wervelwind schreef:
    Ik had het eerst gelezen zonder de tekst onder de spoiler knop te bekijken. Toen ik op de spoiler klop klikte en het gedicht daarna opnieuw las, was het effect echt 10x groter. Ik vond het al een mooi gedicht de eerste keer dat ik het las, maar na die tweede keer ben ik toch wel even sprakeloos. ♡


    i wanna die with you once or twice.

    Die laatste paar zinnen, dat is echt exact wat ik elke dag denk. Als je de dingen ziet die sommigen reageren op artikels of op facebook, over vluchtelingen, over Trump, over alles.. Dan lijkt het inderdaad dat ze een hart van steen hebben. Supermooi gedicht!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wervelwind schreef:
    Ik had het eerst gelezen zonder de tekst onder de spoiler knop te bekijken. Toen ik op de spoiler klop klikte en het gedicht daarna opnieuw las, was het effect echt 10x groter. Ik vond het al een mooi gedicht de eerste keer dat ik het las, maar na die tweede keer ben ik toch wel even sprakeloos. ♡


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wow, die laatste zin bezorgde me echt kippenvel!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kippenvel..


    26 - 02 - '16