• Ja, Renée hier wil naar een Escape The Fate concert. Dus heeft iemand enig idee wanneer ze naar Nederland komen waar en hoe duur het is. Want ik wil maar ik weet ik niet of ik mag van me ouders maar wahtever informatie altijd handig en ik moet vast alleen omdat denk ik niemand met me mee wel :3

    xox' <3


    I do not hook up.

    ze dachten eraan volgend jaar te komen. Zei Steve van i am ghost. Want dat wilde wij ook wel weten. x'D

    maar ik vind ze kut zonder ronnie :( -cry-

    als ik naar dat concert ga, ga ik craig echt voor z'n kop slaan.

    Ha-ha moet je echt doen dat wil ik zien :] Maar ja ik luister ze inderdaad ook alleen maar met Ronnie nog. :( Met craig ook wel maar toch ik vind ze met Ronnie gewoon beter!


    I do not hook up.

    Ik wil ook gaan, dat doe ik ook.. of het mag YES OR NO ! Ze zijn gewoon heilig... alleen ga ik daar heel hard janken cuzz... Ronnie mis ik dan gwn tering er.. en ojahh.. dan kan ik de kont van ronnie niet aanraken terwijl dat mijn droom was vanaf het begin dat ik ze zag.. en nu ronnie ze kop half kaal heeft geschoren lijkt hij heel zielig !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    ze dachten eraan volgend jaar te komen. Zei Steve van i am ghost. Want dat wilde wij ook wel weten. x'D

    maar ik vind ze kut zonder ronnie :( -cry-

    als ik naar dat concert ga, ga ik craig echt voor z'n kop slaan.


    ik ook!

    ronnie = heetheid!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ze dachten eraan volgend jaar te komen. Zei Steve van i am ghost. Want dat wilde wij ook wel weten. x'D

    maar ik vind ze kut zonder ronnie :( -cry-

    als ik naar dat concert ga, ga ik craig echt voor z'n kop slaan.

    Niet doen o_o Craig is ook tof. [/mening]


    Mew <3

    Crack is stom, ik mag 'm niet, zijn stem is bestwel ehh.. kud .__.


    I don't need words to feel those lips.

    als ik weet wnaeer dr een in ned is dan wio ik dr heen :O


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    btw craig is een hardstike leuk gast!! en hij kan goew dingen(A) ronnie begind zn eigen band toch wel waneer die vrij is


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.