• Hee =D

    Weet niet of er al een topic over is ofzoo, maar zouden niet de moderators iets van 16 jr. en ouder kunnen zijn? Misschien dat die er dan iets serieuzer mee aan de slag gaan. Heb niets tegen jonge mensen, maar is maar een idee ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ahum. Ik ben 19


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nee, ik heb ook moderators gezien van 13 of 14.
    volgensmij kun je het gewoon worden als je nou "goedgekeurd" bent xD

    Best wel discirminatie, er zijn genoeg serieuze mensen van 12,13 of 14 ofzo ¬¬


    I do not hook up.

    Ahum. Ik ben 19


    Jaa maar ik bedoelde vooral de moderators die 13 zijn enzoo ^^ Niet jij (A)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    dat zei ik al xD

    En het is ook maar een idee -_-' Ik bedoel het helemaal niet discriminerend ofzoo =O


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik ben 15 ^^


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)

    Jaa maar ik bedoelde vooral de moderators die 13 zijn enzoo ^^ Niet jij (A)

    Dan nog vind ik dit topic onzin. Net alsof de mods van 13/14 niet serieus met de site bezig zijn.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jemig, het lijkt wel alsof ik nergens meer mn mening meer kan geven, of er word al gelijk in de verdediging geschoten. -_-'
    Ik ZEG het alleen maar, dus niet dat jullie er per se iets mee moeten doen.
    Suggesties zijn suggesties, en ik geef er gewoon 1. Vind je het niets? Okee, jouw mening ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Hey ik ben 14 ¬¬ ik ben helemaal niet kinderachtig ofzo ik heb genoeg discussies gewonnen met mensen minimaal 5 jaar ouder dan ik. ik doe VWO & sta gemiddeld een 7.2 [/zwaar beledigd mensje(baby)]


    BAM!

    Ik vind het wel maar een domme suggesties. Cus leeftijd maakt niet uit but de bekwaamdheid wel.

    Maar er zijn inderdaad jongere mods, en toch zijn die heel goed^^
    Leeftijd maakt niet uit, alleen je volwassenheid, manier van reageren, manier van handelen, die er eigenlijk toe doet denk ik.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mensen van 12 kunnen ook heel aardig&en streng zijn enzo.
    Zoals ik!
    ^^_'

    Ik vind het wel maar een domme suggesties. Cus leeftijd maakt niet uit but de bekwaamdheid wel.

    Ja mee eens, al zal ik niet ontkennen dat bij het kiezen van de nieuwe mods ik leeftijd wel balangrijk vond. Maar als iemand goed is, maakt het niet uit hoe oud hij/zij is.

    hoe wordt je eigenlijk mod^^?


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.