• Hey jij!
    Ja, ik heb het tegen jou!


    Wil jij ook de touwtjes in eigen handen nemen? De controle terugkrijgen over je leven, zowel mentaal als fysiek? Ben jij het zát om teleurstelling te voelen, iedere keer dat je je spiegelbeeld ziet?




    Dan zijn er echt honderden hippe kookboeken en blogs voor jou geschreven door professionele diëtisten en zelfbenoemde 'foodies'. Nee, maar echt, dan ben je hier niet aan het juiste adres. Ik ben maar een simpel meisje dat haar tienerjaren is uitgevlogen en plots in een wereld vol verplichtingen terecht is gekomen. Het spijt me, aan mij heb je niet zoveel.

    Nee, wacht, nog niet weggaan! Ik bedoel, als je hier toch bent, wil ik best een kopje thee voor je zetten. Of koffie? Als je er nog iets bij wil, er is, uh... genoeg om uit te kiezen. Nee, blijf vooral zitten! Het is nogal een puinhoop in de keuken. Zie je, de laatste tijd ben ik hier nogal veel te vinden. Ze zeggen dat mensen die een gebrek aan emotionele warmte voelen, de kilte graag compenseren met dingen als lange douches, warme dekens, lekker voedsel... Sorry, ik dwaal af.

    Hoe dan ook, naast hongerig, ben ik ook nogal ijdel. Of onzeker, het is maar hoe je het wil noemen. Ik hoop dat een fitter lichaam me ook figuurlijk wat beter in mijn vel laat zitten. Daarom ben ik druk in de weer met het uittesten van zoveel mogelijk verschillende recepten, die zowel lekker als gezond zijn. Soms misschien iets lekkerder dan gezond, maar hey, je moet ergens beginnen! Als je eens een kijkje wil nemen naar mijn creaties, ga vooral je gang. Misschien zit er wel iets bij dat je zelf wil uitproberen, of misschien heb jij nog wel een goed recept voor mij!






    In deze story vind je allerlei gezonde* recepten die ik persoonlijk heb uitgetest. Van zoet tot zout, van snel tot uitgebreid, van simpel tot makkelijk**. Veel lees en/of eet plezier!

    *Als voedsel-leek betekent 'gezond' voor mij voornamelijk weinig suiker en veel groente/fruit. Veel verder dan dat reikt mijn verstand van voedsel niet.
    **Ik ben een beginnend kok, weet nu misschien een maand hoe je aardappels moet koken en ga voor mijn eigen veiligheid en die van mijn gezin me nog niet wagen aan ingewikkelde kooktechnieken***
    ***Alles wat een Franse naam heeft en niet in geval van nood ook opgelost kan worden door het in de magnetron of blender te stoppen, valt onder 'ingewikkelde kooktechnieken'




    i put the fun in funeral

    sarah, hoe goed dit idee ook is. ik heb me platgelachen om de stockfoto's.


    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    sarah, hoe goed dit idee ook is. ik heb me platgelachen om de stockfoto's.


    ik weet niet waar je het over hebt


    i put the fun in funeral

    Maar Kwarktaart is zo lekker!
    Maak daar een gezond recept van ofzo

    Abo ^^


    26 - 02 - '16

    Overkill schreef:
    (...)

    ik weet niet waar je het over hebt



    oh ja nu zie ik inderdaad dat jij het bent


    Heaven is a place that we all have

    Kwarktaart schreef:
    Maar Kwarktaart is zo lekker!
    Maak daar een gezond recept van ofzo


    Nou, toevallig heb ik daar ook een gezond recept voor gevonden dat ik wil uitproberen!

    Tulip schreef:
    Abo ^^


    Thank you!


    i put the fun in funeral

    YES.


    The truth is out there.

    Tulip schreef:
    Abo ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mijn abo heb je ook ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je moet jezelf nog als Salt Bae fotoshoppen (lol) Dat wil ik echt zien (:

    Lekker bezig saar. Ik maak een.solide zes/zeven recepten elke keer opnieuw so give me inspiration


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    SashaGrey schreef:
    Je moet jezelf nog als Salt Bae fotoshoppen (lol) Dat wil ik echt zien (:


    hahaha, als ik wist hoe ik moet photoshoppen in gifs zou ik het doen

    //

    Wauw, bedankt voor alle abo's iedereen. Had niet verwacht dat mensen ook oprecht geïnteresseerd zouden zijn in mijn gepruts haha.


    i put the fun in funeral

    Nieuw recept: Courgettekoekjes

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 15:24 ]


    i put the fun in funeral