• Eigenlijk wilde ik altijd al bij een uitgeverij werken, al wist ik niet echt welke studies daarvoor in aanmerking kwamen. Tijdens het uitgeven van mijn boek kwam die kinderdroom weer bovendrijven en ben ik, zoals jullie vast weten, een opleiding tot redacteur gaan doen. Al vrij snel mocht ik stage lopen bij uitgeverij Zilverspoor/Zilverbron, voor mij echt een heavenly uitgeverij doordat ze zo veel fantasy uitgeven. Er was mij wel toegezegd dat ik daar als freelancer aan de slag kon zodra ik voldoende was opgeleid, maar al die tijd bleef ik bang dat ik niet de kwaliteit kon leveren die zij wensten en was ik eigenlijk best onzeker. Zeker omdat ik nauwelijks feedback kreeg. Máár ik heb gisteren het eerste manuscript als freelancer gekregen en ik krijg er binnenkort eentje bij. Zo leuk! *O* Daarnaast heb ik gisteren ook contact gelegd met een andere nieuwe fantasy-uitgeverij en ook daar mag ik als redacteur aan de slag. Ik vind het nog zooo onwerkelijk, maar ik ben superblij. (:

    Zo zie je maar, dromen kunnen echt uitkomen als je er hard voor werkt. :Y)

    Wat is jullie grootste droom wat banen betreft? (:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2017 - 10:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat ontzettend gaaf! Van harte gefeliciteerd!
    Ik wilde altijd al met dieren werken en werk nu bij een hondencentrum (hondendagopvang en hondenschool) daarnaast ben ik een van de hoofdvrijwilligers + stagebegeleidster bij een opvangcentrum voor exotische schemernachtdieren... Dus ik heb al droombanen! 😍


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mijn droombaan is iets bij het jeugdjournaal, het liefste verslaggeefster. Maar iets anders in de media zou ik ook heel tof vinden! heb al een aanbod gekregen voor iets in de media, maar ik moet eerst de middelbare school afmaken en een studie journalistiek afronden


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat is echt super gaaf! Gefeliciteerd!
    Het liefst zou ik literaire vertaler worden, maar dan verdien je niet genoeg om rond te komen, helaas. Gelukkig heb ik nu wel mijn droomstage te pakken: bij een enorm, internationaal ondertitelbedrijf dat voor grote zenders ondertitelt. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Echt heel leuk voor je! ^^

    Ik heb altijd al actrice/zangeres willen worden.

    Super leuk voor je, gefeliciteerd!

    Is het raar dat ik geen droombaan heb? Ik weet het echt niet..


    The world is a book and I will read it

    Gefeliciteerd! Je kunt trots op jezelf zijn ;D

    Mijn droombaan is het worden van professioneel gamer :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Super! Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17