• Hoi!

    Oké als dit er al is dan voel ik me erg dom en mag je dit topic gewoon negeren. (;

    Ik zou het dus erg handig vinden om naast een lijstje van Abonnementen, Favoriete Stories en Bladwijzers ook een lijstje met Gelezen Stories te hebben. Het gaat dan natuurlijk wel om uitgelezen stories zodat je een lijst hebt van alle afgeronde stories die je ooit hebt gelezen. Ik dacht gewoon om een extra knopje naast de Neem een Abo op deze Story knop toe te voegen. Zo kies je dus zelf welke stories je op die lijst zet.
    Natuurlijk kan je ook de Favoriete Stories hiervoor gebruiken, maar daar kan je ook leuke niet-afgeronde stories tussen zetten.

    Ik vind het vooral handig als ik eens een verhaal wil herlezen of gewoon wil weten welke verhalen ik nu eigenlijk allemaal heb uitgelezen en aangezien ik al wel een tijdje op Quizlet zit, kan ik ze niet allemaal onthouden.

    Geen idee of er nog mensen zijn die zo'n lijst graag zouden willen?


    The soul needs autumn.

    Zelf gebruik ik altijd favorieten daarvoor. Ik heb zo'n regel voor mezelf dat bij bladwijzers de leuke dingen komen die ik nog wil lezen, bij abo's de leuke dingen die ik al gelezen heb maar die nog niet afgerond zijn en bij favorieten de afgelopen stories die ik wil onthouden. Maar als niet iedereen dat op dezelfde manier gebruikt als ik, dan kan het wel handig zijn. Ik ben dus niet tegen! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ja, heel graag!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Histoire schreef:
    Zelf gebruik ik altijd favorieten daarvoor. Ik heb zo'n regel voor mezelf dat bij bladwijzers de leuke dingen komen die ik nog wil lezen, bij abo's de leuke dingen die ik al gelezen heb maar die nog niet afgerond zijn en bij favorieten de afgelopen stories die ik wil onthouden. Maar als niet iedereen dat op dezelfde manier gebruikt als ik, dan kan het wel handig zijn. Ik ben dus niet tegen! (:


    Op zich kan het ook zeker op die manier hoor! Maar zoals je zelf al zegt, weet ik niet hoe iedereen die verschillende lijstjes net gebruikt. :'D


    The soul needs autumn.

    Ik vind het een heel erg goed idee.

    Feliscatus schreef:
    Ik vind het een heel erg goed idee.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ja goed idee!

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 13:52 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Feliscatus schreef:
    Ik vind het een heel erg goed idee.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik zou er zelf geen gebruik van maken, maar ik denk dat het voor anderen wel heel handig kan zijn, dus ik ben ook voor. ^^


    i wanna die with you once or twice.

    Voor een heel handig idee

    Dit is echt een handig idee, waar ik zeker gebruik van zou maken!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik ben voor.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    waarom niet als het mogelijk moest zijn


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lucens schreef:
    Ik zou er zelf geen gebruik van maken, maar ik denk dat het voor anderen wel heel handig kan zijn, dus ik ben ook voor. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zie het nut er niet echt van naast de favoriet functie. Al zou ik het wel fijn vinden een overzicht te hebben van alle gelezen stories (niet per se een heel verhaal) en/of hoofdstukken.