• a m b i t i o n.


    intelligence without ambition is like a bird without wings
    © badgalriri & Mouli & Bellamy_Blake & BeysUnbornTwins


    INTRODUCTIE
    Gelegen in het zonnige California staat één van de beste universiteiten ter wereld. Studenten van alle continenten reizen af naar Amerika om een plaats te claimen, en alleen de beste van de beste krijgen het voorrecht om zich aan te sluiten bij het programma. Alles draait hier om ambitie en succes, en als je de druk niet aan kan word je zonder enig medeleven van de campus gegooid. Het enige moment voor de studenten om stoom af te blazen is in het weekend, wanneer de school grote feesten organiseert.

    PLOT
    In deze RPG volgen wij het drukke leven van de studenten die aan hun tweede jaar beginnen op de University. De druk om in het programma te blijven stijgt, en daarnaast hebben ze ook nog persoonlijke problemen; vriendschap, liefde en haat relaties zijn onvermijdbaar op de campus.
    De inschrijvingen voor sororities en fraternities zijn weer open en dit keer hoeven onze studenten zelf niet de ontgroening te ondergaan. In het midden van de campus staan twee grote huizen tegenover elkaar. In het meest moderne huis bevinden zich de leden van Alpha Tau Omega (girls only). Het huis is wit aan de buitenkant, met vele felgekleurde bloemen in de voortuin. Van binnen is het gezellig en netjes, precies zoals je het zou verwachten. De keuken is schoon en heeft maar liefst twee koelkasten, waarvan één er alleen maar gevuld is met wijn. Als je de wenteltrap op loopt naar de eerste verdieping kom je chique hal terecht die gelinkt is aan enkele slaapkamers en badkamers. Enkel het hoofd en de belangrijkste leden van de sorority slapen hier.
    Hier tegenover staat een huis met een donkere uitstraling waar de leden van Alpha Delta Phi (boys only) hun tijd doorbrengen. Het huis heeft een luxe, grote openhaard met enkele leren stoelen ervoor. Doordeweeks wanneer de leden klaar zijn met studeren wordt hier vaak een sigaar gerookt of whiskey gedronken. Daarnaast hebben een grote ruimte onder het huis, wat voorheen een wijnkelder was. Tegenwoordig wordt het gebruikt wanneer er iets minder legale dingen worden gedaan. In een grote, gesloten kast, ligt veel wiet en hasj en zwaar gestookte drank.
    Elke week wordt er wel een feest gegeven en het bestuur van de universiteit heeft besloten dat ze het om en om mogen organiseren. Over de rest van de campus staan dorms, die elk worden gedeeld door twee studenten.


    HET PROGRAMMA
    In een intensief en zwaar toelatingsproces dat al begint in januari het jaar ervoor, wordt er van de studenten gevraagd een motivatiebrief van tien pagina’s te schrijven, daarnaast moeten ze verscheidene toetsen maken en met minstens een acht daarvoor slagen. Ze worden getest op hun intelligentie, ambitie en geduld. Pas in juli wordt er bekend gemaakt wie van de tienduizenden aanmeldingen één van vijfduizend plekken heeft kunnen bemachtigen.
    De universiteit biedt een wijde variatie aan studies aan.
    • Medicine
    • Science
    • Biology
    • Physiology
    • Economics
    • Law
    • Politics
    • Engineering
    • Architecture
    • Art
    • History
    • English literature
    Naast deze studies zijn er ook buitenschoolse activiteiten te volgen. Er is niks verplicht maar het is normaal om er in ieder geval één te volgen.

    • Track and field
    • Swimming
    • American Football (alleen jongens)
    • Tennis
    • Cheerleading (alleen meisjes)

    Van deze sporten blinken het football– en swimming team het meest uit. Ze zijn er altijd bij op grote toernooien en de bekers die ze winnen worden dan ook prachtig tentoongesteld in een speciale beker kast, die zich in het hoofdgebouw van de school bevind.

    Plekken American Football
    Captain —
    Offense
    Guard (2) ––
    Tackle (2) ––
    Center (1) –– Bellamy_Blake
    Quarterback (1) –– reserved
    Running back (3) ––
    Wide receiver (2) ––
    Tight end (2) ––
    Defense
    Tackle (2) ––
    End (2) ––
    Middle linebacker (1) ––
    Outside linebacker (2) ––
    Cornerback (2) ––
    Safety (2) ––





    ROLLEN VOL
    Naam —
    Leeftijd — ze zitten in hun tweede jaar en zijn rond de 20 jaar, natuurlijk kunnen er uitzonderingen zijn (groep overgeslagen, gap year gehad)
    Nationaliteit — als je een internationale char wilt, pb/gb mij dan
    Studie — graag niet te veel studenten van dezelfde studie
    Sorority/fraternity — bedenk dat de studenten die we volgen nog in het tweede jaar zitten en nog niet een erg hoge rang hebben (op enkele uitzonderingen na)
    Sport —
    Innerlijk —
    Uiterlijk —
    Geschiedenis —
    Extra —

    Naam — Studie — FC — Q — Pagina
    Vrouwen
    • Allison Diana Kennedy — Medicine — Holland Roden — Cotrona — ...
    • ... — Politics — Camila Morrone — BeysUnbornTwins — ...
    • ... — ... — ... — Soco — ...
    • Jacelyn Claire Deveraux — Law — Danielle Campbell — Pennyworth — 1.3
    • Hensely Juliet Deveraux — Medicine — Suki Waterhouse — Marlow — 1.4
    • ... — Art — Daisy Smith — Granian — ...
    • Lucy Imogen Brown — Science — Izzy Bizu — JudithSuzann — 1.6
    • ... — ... — Courtney Eaton — greenlight22 — ...
    • Rosaline Kennedy — English Literature — Sophie Turner — Amatis — 1.7

    Mannen
    • Alec Flether Nichols — Law — Miles Teller — badgalriri — 1.6
    • Franklin Wesley Cunningham — Engineering — Cole Sprouse — Bellamy_Blake — 1.3
    • ... — Art — ... — Mouli — ...
    • Aurelian Gael Agard — Art — Jon Kortajarena — Yugen — 1.3
    • ... — History — ... — Mabel — ...
    • Santiago Cruz Richardson — Art — ? — MieczysIaw (Saar) — 1.7
    • Matthew Austin Parker — Architecture — Josh Levi — GusWaters — 1.6
    • ... — ... — ... — Pharmaceutical — ...
    • Alexander Jaeden O'Donnel — Economics — ? — Mieczyslaw 2 — 1.7

    REGELS
    — in de RPG
    • De huisregels van Quizlet gelden hier.
    • Minimaal 250 woorden schrijven! Dit is makkelijk haalbaar. Eens kan het zijn dat je minder hebt, maar laat het niet te vaak gebeuren.
    • Doe alleen mee als je minimaal één keer per week kunt posten.
    • 16+ is toegestaan, maar meld het boven de post.
    • Als je iets niet weet, wees niet bang om ons vragen.
    • Alleen badgalriri (Amber) maakt nieuwe topics aan.

    — over je personage
    • Je mag maximaal 2 personages, waarvan één vrouw en één man. Verschillende studies.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan, oftewel 3 dagen.
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft zijn gebreken.


    TOPICS
    [url=]Rollentopic[/url]
    Praattopic O1
    [url=]Speeltopic[/url]

    lay-out van rpg van camoulli *met toestemming

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 15:06 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    MT


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Mag ik een meisje reserveren?


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Tuurlijk! Ik zet je erbij. Weet je al wat je char gaat studeren of de faceclaim? :Y)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Huh wacht dit ken ik? Heb je deze al eerder geopend?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    badgalriri schreef:
    (...)

    Tuurlijk! Ik zet je erbij. Weet je al wat je char gaat studeren of de faceclaim? :Y)


    FC weet ik nog niet zeker, qua studie twijfel ik tussen medicine en law


    El Diablo.

    Tilikum schreef:
    Huh wacht dit ken ik? Heb je deze al eerder geopend?


    Nee, niet dat ik weet haha, maar er zijn genoeg high school/university RPG’s hier op Q, dus misschien doet het je daar aan denken. En als je de lay–out herkent: deze heb ik van Camouli, met toestemming. c:

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 15:52 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Cotrona schreef:
    (...)

    FC weet ik nog niet zeker, qua studie twijfel ik tussen medicine en law


    Okee, zeg maar als je het weet. ^^


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    badgalriri schreef:
    (...)

    Nee, niet dat ik weet haha, maar er zijn genoeg high school/university RPG’s hier op Q, dus misschien doet het je daar aan denken. En als je de lay–out herkent: deze heb ik van Camouli, met toestemming. c:


    Ik heb eens ff gezocht en inderdaad, het was een andere university RPG, maar het leek erop vanwege die vakken en de sporten. Daarom moest ik er aan denken en die was toen gesloten dus ik dacht dat je 'm misschien weer geopend had maar hij is niet van jou :"D

    Ik ga misschien meedoen, twijfel nog


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    mt ig


    iconic and not even born yet

    Tilikum schreef:
    (...)

    Ik heb eens ff gezocht en inderdaad, het was een andere university RPG, maar het leek erop vanwege die vakken en de sporten. Daarom moest ik er aan denken en die was toen gesloten dus ik dacht dat je 'm misschien weer geopend had maar hij is niet van jou :"D

    Ik ga misschien meedoen, twijfel nog


    Haha, dat snap ik, dat heb ik ook vaak genoeg met zulke RPG's. Als het er te veel op lijkt zal ik het anders wel even veranderen. En waarom twijfel je? (krul)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Mag ik een meisje met als studie Biology?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Soco schreef:
    Mag ik een meisje met als studie Biology?


    Yes, ik zal je erbij zetten!


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    badgalriri schreef:
    (...)

    Haha, dat snap ik, dat heb ik ook vaak genoeg met zulke RPG's. Als het er te veel op lijkt zal ik het anders wel even veranderen. En waarom twijfel je? (krul)


    Neehoor, het lijkt er verder helemaal niet op, behalve dat het een universiteit is. En daar heb je richtingen en sport. Niks aan veranderen!
    Nou, ik heb nu niet heel veel tijd en vaak en uitgebreid te reageren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tilikum schreef:
    (...)

    Neehoor, het lijkt er verder helemaal niet op, behalve dat het een universiteit is. En daar heb je richtingen en sport. Niks aan veranderen!
    Nou, ik heb nu niet heel veel tijd en vaak en uitgebreid te reageren.


    Oh, okee. ^^ Ik wil het liefst dat iedereen minimaal één keer per week reageert (post van 250 woorden). Kijk maar of je genoeg tijd daarvoor hebt en laat het me dan maar weten. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Mag ik een meisje? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.