• Hallo! Ik zoek een naam voor mijn story. Voornaam en achternaam liefst, maar enkel een voornaam zou ook al heel fijn zijn!
    Ik heb wel een erg specifieke naam nodig, dus ik dacht waarom schakelen we niet even de hulp van Q in :)

    Ze moet Oost-Europees en liefst ook wat ouderwets (denk 19e eeuw) zijn. Hij is van Oost-Europa naar Duitsland en uiteindelijk Oostenrijk verhuisd, dus als je iets vind dat ook nog een beetje Duits klinkt of vervormd kan worden naar een Duitse naam, dat zou handig zijn maar hoeft niet per sé.

    Hij is voor een jongeman, 24 jaar, komt van een simpel gezin en heeft nu een hoge functie bij de keizer, heel relaxte don't give a damn attitude.
    Dit is een afbeelding van hoe hij er ongeveer uitziet, donkere warrige krullen en groene ogen met een lichte huidskleur.



    namen die ik al had waren Sasha, Alexander en Dominik.

    Ik heb zelf al een beetje gezocht maar vind nog niet echt iets dat me helemaal aanstaat. Ik weet dat ik nogal specifiek vraag, maar alle hulp word heel erg op prijs gestelt! tienduizend keer bedankt!

    X


    groetjes

    Misschien iets van Tuur of Tür?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nikolai, Mikhail(ov), Jozef/Joseph/verzin maar, Vlad/Vladimir (duhh), Dimitri/Dmitri, kijk anders ook even bij de Tsaar familie van de Romanovs.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Meestal kijk ik op de website Nameberry: klik hier voor een link.

    Zou ik een opmerking mogen maken over je faceclaim? Ik vind hem er absoluut niet oost—Europees uit zien, omdat hij geen lichte huidskleur heeft maar juist een getinte huidskleur.


    Beauchamp, I know, maar meestal zoek ik geen foto's en schrijf ik gewoon mijn het uiterlijk van een personage, dus ik had moeite met een goede foto vinden. Ach ja


    groetjes

    Bedoel je met Oost-Europa enkel Oekraine, Rusland et cetera, of ook Hongarije, Roemenië en de landen daar om heen?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 11:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cranston, Ook landen daar om heen zoals Croatië, Polen, Slovenië ... Eerst dacht ik hem een specifieke nationaliteit te geven maar ik vind het mysterieuzer als je niet echt of slechts vaag weet waarvan hij komt.


    groetjes