• W elkom!


          Hé Quizlet, welkom op mijn schrijvers ID. Ik ben Adnane maar onder de Quizletters sta ik het meest bekend onder Ad of Addie. Ik ben 14 jaar en jarig op de veertiende februari. Ik ben een amateuristisch schrijver en dichter ─ ik probeer namelijk ook maar wat. Als ik niet films aan het kijken ben, maak ik covers en teken ik. Het genre dat mij het meeste aanstaat om te schrijven is 'slice of life'. Lekker gewoontjes. In al mijn verhalen komen mopshonden aan te pas en ik heb een ongegronde liefde voor poëzie. Momenteel heb ik niet zo denderend veel verhalen maar ik hoop het snel uit te kunnen breiden. Daarnaast ─ als je feedback wilt geven op een verhaal, mag dat altijd.




                      • L O P E N D •

    CATATONIE • shorts • Link • Horror
          Angst. Er zijn er duizenden vormen van. Geen enkel object blijft onberoerd. Dit verhaal neemt de bekendste angsten en mengt het met lugubere omgevingen, ijzingwekkende personages en ongeziene plottwists.
    Deze story uit mensen hun angsten en verwoordt wat niet te verwoorden viel.


                      • G E P A U Z E E R D •

    poëzie en pugs • 15 hoofdstukken • Link • Slice of Life
          De 29-jarige Rhys is een aspirerend schrijfster in Londen. Ze woont er op de tweede verdieping in een flatje - samen met haar mopshond Joel. Ze leeft er best goed (zijzelf zou het 'modern Pinterest hipster' labelen) en heeft haar laptop altijd honderd procent opgeladen. Het schrijven zelf gaat echter niet zo goed. Ze heeft al meerdere keren een manuscript verstuurd zonder antwoord. Ze blijft echter hoop houden en staat met al haar tien vingers klaar voor het toetsenbord. Naast het schrijven moet Rhys de huur nog betalen en als absolute kers op de taart ontmoet ze een jongen die orde schept in Rhys' chaos. Zal de writersblock vervagen? Zal ze terug haar koffie net niet morsen op Joel (wat een afgesloten hoofdstuk is)? Of zal de ware liefde toch niet zo waar zijn?