• W elkom!


          Hé Quizlet, welkom op mijn schrijvers ID. Ik ben Adnane maar onder de Quizletters sta ik het meest bekend onder Ad of Addie. Ik ben 14 jaar en jarig op de veertiende februari. Ik ben een amateuristisch schrijver en dichter ─ ik probeer namelijk ook maar wat. Als ik niet films aan het kijken ben, maak ik covers en teken ik. Het genre dat mij het meeste aanstaat om te schrijven is 'slice of life'. Lekker gewoontjes. In al mijn verhalen komen mopshonden aan te pas en ik heb een ongegronde liefde voor poëzie. Momenteel heb ik niet zo denderend veel verhalen maar ik hoop het snel uit te kunnen breiden. Daarnaast ─ als je feedback wilt geven op een verhaal, mag dat altijd.




                      • L O P E N D •

    CATATONIE • shorts • Link • Horror
          Angst. Er zijn er duizenden vormen van. Geen enkel object blijft onberoerd. Dit verhaal neemt de bekendste angsten en mengt het met lugubere omgevingen, ijzingwekkende personages en ongeziene plottwists.
    Deze story uit mensen hun angsten en verwoordt wat niet te verwoorden viel.


                      • G E P A U Z E E R D •

    poëzie en pugs • 15 hoofdstukken • Link • Slice of Life
          De 29-jarige Rhys is een aspirerend schrijfster in Londen. Ze woont er op de tweede verdieping in een flatje - samen met haar mopshond Joel. Ze leeft er best goed (zijzelf zou het 'modern Pinterest hipster' labelen) en heeft haar laptop altijd honderd procent opgeladen. Het schrijven zelf gaat echter niet zo goed. Ze heeft al meerdere keren een manuscript verstuurd zonder antwoord. Ze blijft echter hoop houden en staat met al haar tien vingers klaar voor het toetsenbord. Naast het schrijven moet Rhys de huur nog betalen en als absolute kers op de taart ontmoet ze een jongen die orde schept in Rhys' chaos. Zal de writersblock vervagen? Zal ze terug haar koffie net niet morsen op Joel (wat een afgesloten hoofdstuk is)? Of zal de ware liefde toch niet zo waar zijn?


                      • G E P L A N D •

    memoires en brieven • short • Link • Drama
          De Libanese achtjarige Raf is een leukemiepatientje. Een terminaal leukemiepatientje. De kerstperiode nadert en Raf wil er het beste van maken. Al gauw gaat het jongetje brieven schrijven gericht naar de kerstman waarin hij zijn wensen opsomt. Hetgeen dat Raf echter niet weet is dat met de kerstdagen ook zijn laatste dagen naderen. De tijd dringt en zijn ouders zitten met hun handen in het haar, terwijl Raf hoopvol zijn brieven schrijft. Zullen zijn wensen toch nog uitkomen?




          “We write to taste life twice ─       ☾☾☾
    in the moment and in retrospect.”       ☾☾☾


          “There is no greater agony than       ☾☾☾
    bearing an untold story inside you.”       ☾☾☾



                      • P O E M S •

    STARDUST • EN • Link • about unconditionally loving someone, about that one look in their eyes
         
    and she said to me:
    'will we ever live?'
    she mumbled
    'will we ever remember?'
    I answered
    'remember what?' (lees verder)


    woordenbloed • NL • Link • over hoe poëzie tot stand komt, over het stuk ziel dat de artiest deelt
         
    pen in hand
    lichtjes gebogen rug
    neus raakt papier aan
    gedachten vermengen zich
    emoties spatten uit de inktbuisjes (lees verder)


    maanden • NL • Link • Eventuele triggers • over jeugdvrienden en telefoonnummers, over verwaterde contacten
          en er ging tijd voorbij
    en de uitgewisselde telefoonnummers
    die werden niet opgeslagen
    en ze gingen blijven afspreken
    maar er kwam er zo veel in de weg (lees verder)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 19:43 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wanneer komt poëzie en pugs weer terug? _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Wanneer komt poëzie en pugs weer terug? _O_


    Ik zit momenteel aan het herschrijven. Volgens mij denk ik dat eind februari ga beginnen met activeren.

    Waarschijnlijk zal ik dan alles opnieuw activeren. ^^


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    Ik zit momenteel aan het herschrijven. Volgens mij denk ik dat eind februari ga beginnen met activeren.

    Waarschijnlijk zal ik dan alles opnieuw activeren. ^^


    Yay okii dan wacht ik (niet zo) geduldig af c:


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Yay okii dan wacht ik (niet zo) geduldig af c:


    Nog even geduld Anna. Dan is het terug Rhys en Joel 'till eternity. c:


    Heaven is a place that we all have

    U • P • D • A • T • E




    • Gedichten zijn toegevoegd aan het overzicht.


    Heaven is a place that we all have

    U • I • T • G • E • L • I • C • H • T






    STARDUST • EN • Link • about unconditionally loving someone, about that one look in their eyes

         
    and she said to me:
    'will we ever live?'
    she mumbled
    'will we ever remember?'
    I answered
    'remember what?' (lees verder)


    Heaven is a place that we all have

    N • I • E • U • W • S




    • Ik heb besloten dat ik tijdelijk niet meer zal schrijven of zal uploaden. Dit omdat ik het allemaal even niet meer zie zitten. Dit betekent dus ook dat de nieuwe releasedate voor poëzie en pugs weer zal verschuiven. Op het moment weet ik niet wanneer ik terug bereid ben om het schrijven terug op te pakken.

    Liefs,


    Heaven is a place that we all have