• in de fancy stond echt een heel lollig artikel waar ze jongens vergelijken met chimpansees!:

    Op een Girls only avondje hijsen wij ons in onze pyjama's, kijken complete series van The Hills, The O.C. of Gossip Girl, roddelen erop los en proppen ons vol met chips en chocolade. Bij mannen gaat dat anders. Boys nights bestaan vooral uit scheten laten, salsadip eten, elkaars zweet drinken en kijken wie de meest vieze verhalen kan vertellen. Experts hebben hier een heel natuurlijke verklaring voor: Al deze krankzinnigheid stamt van onze voorgangers... de chimpansees! zet mannetjeschimpansees bij elkaar en ze gaan vechten, elkaar uitdagen en klieren. mannen moeten zichzelf bewijzen en zo de goedkeuring van anderen verdienen. dit is de enige manier waarop ze kunnen communiceren! je terugtrekken van een geintje, gevecht of uitdaging maakt je de zwakkere chimpansee, en de zwakke chimpansees krijgen geen eten, respect oj vrouwtjes. yep, wij zien de overeenkomst!sad but true!

    Lol!! xD


    Als je maar een ananas hebt..

    Ha-ha maar der is nog wat; Chimpansee's zijn over het algemeen slimmer dan jongens. ¬¬


    I do not hook up.

    Wahaa
    *ligt op de grond*
    x'D

    Ha-ha maar der is nog wat; Chimpansee's zijn over het algemeen slimmer dan jongens. ¬¬

    das waar!xD


    Als je maar een ananas hebt..

    Waha. Lolheid


    I live for the applause, you will die for it.

    Oke. hoezo lol?
    Ik heb liever een kruising tussen een meidenavond en een jongensavond dan. Alhoewel zweetdrinken me te ver gaat >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Die vind ik hard, die moet ik eens tegen mijn beste vriendin zeggen, want we hebben weleens last van de 'sniper-aapjes' een groep jongens:P


    My fairytail stinks, does yours?

    Ik ben het hier fucking mee eens xD


    I want my bloody cheese now!^^

    het klopt wel ^^

    en bedankt =.='
    ik vecht niet!! haal alleen kattekwaad uit(A)
    ik drink mijn vriend zijn zweet niet want dat is gewoon GOORxD

    en ik ben te :Dgoed:D om te worden vergeleke met een aapchimpansee dingesxD

    groete EEN JONGE genaamt dannyxD

    en bedankt =.='
    ik vecht niet!! haal alleen kattekwaad uit(A)
    ik drink mijn vriend zijn zweet niet want dat is gewoon GOORxD

    en ik ben te :Dgoed:D om te worden vergeleke met een aapchimpansee dingesxD

    groete EEN JONGE genaamt dannyxD


    danny als jij mijn zweet zou drinken dan was jij nu dood xD
    te goed ??? hahahahahaha *lachstuip* ik denk dat chimpansees dingeseen nog mannelijker dan jou zijn xD en je hbet een schrijf fout gemaakt.

    het moets zijn de groeten van EEN DING genaamt danny




    chris ofzoo


    Talk to my ass,, Bitch!!

    (...)

    danny als jij mijn zweet zou drinken dan was jij nu dood xD
    te goed ??? hahahahahaha *lachstuip* ik denk dat chimpansees dingeseen nog mannelijker dan jou zijn xD en je hbet een schrijf fout gemaakt.

    het moets zijn de groeten van EEN DING genaamt danny




    chris ofzoo


    als hier 1 iemand vergeleke moet worden met een chimpansee of gorilla ben jij het wel gastxD
    jij kan er nieteens tegen als ik je skateboard uit het raam gooixD(A)

    voor de meiden die dit lezen en zich afvragen waar dit over gaat hij is boos op mij vanwege een actie van mij(A)
    kijk maar op mijn profielxD daar staat een quizje met mijn kattekwaad(A)

    en chrisman ik krijg je nog wel.


    gr danny

    meiden ga gerust verder(A) ik sla hem welxD

    (...)

    als hier 1 iemand vergeleke moet worden met een chimpansee of gorilla ben jij het wel gastxD
    jij kan er nieteens tegen als ik je skateboard uit het raam gooixD(A)

    voor de meiden die dit lezen en zich afvragen waar dit over gaat hij is boos op mij vanwege een actie van mij(A)
    kijk maar op mijn profielxD daar staat een quizje met mijn kattekwaad(A)

    en chrisman ik krijg je nog wel.


    gr danny

    meiden ga gerust verder(A) ik sla hem welxD









    ATK ATK ATK ATK ATK!!!!

    AANDACHT TE KORT!!! AANDACHT TE KORT!!! AANDACHT TE KORT!!! AANDACHT TE KORT!!!



    als jij mij slaat he dan dan nouuuu........dan pak ik mijn NIEUWE skateboard en dan mep ik je er mee op je kop! zooooo(A) en jij weet btw toch niet waar ik ben(duivel)


    Talk to my ass,, Bitch!!

    (...)








    ATK ATK ATK ATK ATK!!!!

    AANDACHT TE KORT!!! AANDACHT TE KORT!!! AANDACHT TE KORT!!! AANDACHT TE KORT!!!



    als jij mij slaat he dan dan nouuuu........dan pak ik mijn NIEUWE skateboard en dan mep ik je er mee op je kop! zooooo(A) en jij weet btw toch niet waar ik ben(duivel)



    welxD
    je zit weer bereburg te zoeken in de kelderxD
    maar helaas heb ik al het drank al verstopt gastxD
    lief he?(A)

    en ja meiden nu laten wij jullie met rust:P

    gr danny

    nu heel mogolishe of hoe je dat ook mag schrijven

    whahaha*pleurt van stoel**Mogolen lachXD*


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    (...)


    welxD
    je zit weer bereburg te zoeken in de kelderxD
    maar helaas heb ik al het drank al verstopt gastxD
    lief he?(A)

    en ja meiden nu laten wij jullie met rust:P

    gr danny


    daar zit ik niet(duivel) ik zit ergens anders...

    ow en ik hbe mezlef beloofd om te stoppen met zuipen duis ik doe niet meer mee(A)


    Talk to my ass,, Bitch!!