• (Hoop ik (cat))

    Hai hai! Ik ben best lang lid, maar de laatste tijd (jaren!? :X) heb ik toch maar weinig uitgevoerd hier, met perioden waarin ik helemaal niet meer online kwam. Dat wil ik terug, want het was hier altijd leuk! Ik heb best wel wat gemist, kwam ik achter, zoals de sneeuwbalactie van afgelopen December en het feit dat de crew er heel anders uitziet. '
    Maar okée. Ik wilde hiermee laten weten dat ik opensta voor leuke gesprekken of topics of wat je maar wil delen en ik hoop dat ik nu weer blijf, want ergens miste ik dit wel!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Triumph schreef:
    Welkom back! Ik heb je stories zeker gemist dus ik hoop dat je daar snel weer mee verder gaat, haha. (:
    Hopelijk ga je hier snel je draai weer vinden. ^^


    Jaa, ik ben wel weer van plan daar het een en ander van op te pakken (:



    Square schreef:
    Hé, Alicia! Jou herinner ik me van die Groningen meeting, met de ballon met al onze usernames erop. Ik heb me tussendoor nog weleens afgevraagd of ik je gewoon uit het oog was verloren bij usernamewijzingingen of dat je daadwerkelijk niet meer online was, maar nu weet ik het antwoord dus, haha. *O* Welkom terug!


    Jaa. ik was er soms nog wel, maar toch ook weer niet ;p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Welkom Terug (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Welkom terug!
    Ik ben een beetje een loner op Quizlet, dus als je zin hebt om met mensen te gaan praten kan je me altijd GB'en of PB'en. cx


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Welkom terug! (bloos)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ah! Ik vroeg me af welke Alicia je was, maar dankzij Inge dr reactie begrijp ik dat je de Alicia bent die ik op mijn fb heb? :3 welkom terug!^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ow ik ken jou!! van het zomerkamp msv :)
    Leuk dat je terug bent!


    The thing you do mean something to people -Ncis