• Hallo!

    Na mijn twee short stories "Liefde op het eerste gehoor" en "Champagne en Oliebollen", heb ik besloten om weer een nieuwe short story op te zetten. Blijkbaar ben ik daar veel beter in dan in lange verhalen, hahaha.
    Maar oke, de cover aanvraag:

    Titel: Theatertaal
    Samenvatting:

    Lukas heeft de grootste passie voor toneelspelen en is vastberaden om dit jaar de hoofdrol te krijgen in het schooltoneelstuk dat ze elk jaar opvoeren. Dat is hem immers al die jaren nog niet gelukt en aangezien dit zijn laatste jaar is, heeft hij nog maar een kans om te stralen op het podium. Er is echter een probleem: hij stottert enorm.
    Maar dat is niet iets wat Lukas tegenhoudt. Hij heeft het immers al sinds jongs af aan en weet dat hij veel minder stottert als hij zijn tekst goed heeft voorbereid. Maar hoe kan hij de leraren die de rollen uitkiezen daarvan overtuigen? Hij moet en zal de hoofdrol krijgen. Het is zijn laatste kans.

    Sfeer: Het liefst heb ik dat hij een beetje past bij de andere twee short story covers. De kleuren hoeven niet perse hetzelfde te zijn, maar de covers moeten wel naast elkaar er mooi uit zien:

    gemaakt door Perpetual

    gemaakt door Slytherin

    Damn, ik zie nu dat de covers niet even lang zijn. Maak hem maar zo lang als Liefde op het eerste gehoor, dan is het misschien nog wel te regelen dat van Champagne en Oliebollen er een stukje af gaat
    Plaatjes: Daar ben je helemaal vrij in! Misschien kan je er een podium op zetten of iets anders wat je erbij vindt passen! Wat ik niet wil zijn (herkenbare) mensen.
    Ik wil mijn username niet op de cover.

    En uh, dat was het denk ik. Oh wacht! De beloning! De cover die ik uit kies krijgt 6 credits!

    Liefs Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lockhart schreef:
    @Aniketos, It's pretty! maar zelf heb ik meer de voorkeur aan verticale covers. Hahaha
    @Wervelwind, Die is prettyyyyyy! Alleen de halfnaakte man ziet er wat vaag uit, hahaha


    Hhaha sorry! Ik wilde er graag een man op zetten, maar vond het moeilijk om een goede foto te vinden. Zal ik op zoek gaan naar een andere (minder naakte) man of gewoon geen man? (ik kan de cover nog volledig aanpassen)


    The soul needs autumn.



    Is dit iets?

    Ik probeer maar wat haha, zo amuseer ik me wel



    Poging 3:



    Alles kan btw nog aangepast worden

    Een simpelere:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2017 - 13:45 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Wervelwind, ja is goed^^ of iemands rug^^

    @Bes, ohhhh die zijn ook mooi!! Epic^^ kan je die laatste misschien ook zonder username en een met "Femke" doen?^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    En mijn poging ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    OMG!!!!!!!1
    Valkyries... die is zooo mooi XD


    I have seen my own sun darkened


    I have seen my own sun darkened


    I have seen my own sun darkened

    Lockhart schreef:
    @Wervelwind, ja is goed^^ of iemands rug^^

    @Bes, ohhhh die zijn ook mooi!! Epic^^ kan je die laatste misschien ook zonder username en een met "Femke" doen?^^


    Mijn programma loopt vast dus dat gaat alleen op school lukken, daarmee dat het wat langer duurt (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 19:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    @Valkyries, wauw! Die is echt super pretty! Dankjewel! Die is echt mooi ^^

    @Aniketos, Oeh, vooral die eerste trekt mijn aandacht^^

    @Bes, is goed! Hoe lang denk je dat dat gaat duren? Ik denk dat ik namelijk zondag de cover wil kiezen^^

    @Anna, die lichtstraal (man, ik moet me eens gaan verdiepen in de... theatertaal *badum tss*) ziet er echt gaaf uit^^ Hoe wist je trouwens dat ik er serieus over zat te denken om ze Hamlett te laten spelen *looks suspicious*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lockhart schreef:
    @Valkyries, wauw! Die is echt super pretty! Dankjewel! Die is echt mooi ^^

    @Aniketos, Oeh, vooral die eerste trekt mijn aandacht^^

    @Bes, is goed! Hoe lang denk je dat dat gaat duren? Ik denk dat ik namelijk zondag de cover wil kiezen^^

    @Anna, die lichtstraal (man, ik moet me eens gaan verdiepen in de... theatertaal *badum tss*) ziet er echt gaaf uit^^ Hoe wist je trouwens dat ik er serieus over zat te denken om ze Hamlett te laten spelen *looks suspicious*


    Volgspot c; en ik zei toch dat ik gedachte kan lezen door mijn telefoon heen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Zoiets? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Lisa, ohh wauw! Die is ook mooi! Jullie maken het me wel lastig zeg, hahah


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    oke ja ik ga nu wat proberen c:


    Heaven is a place that we all have



    ja dit heb ik dus nu


    Heaven is a place that we all have